050 711 91 02
098 855 30 50
Головна » Услуги » НАСОСЫ МОДЕЛИ Д

НАСОСЫ МОДЕЛИ Д

4
Насоси типу Д з горизонтальним валом одноступеневі -призначені для перекачування води та других рідин при температурі до 85 С, аналогичних воді по в’язкости й химичної активности, а також химично активних рідин (водневий показник рH від4 до 12), нафти, продуктів ії переробки з кінематичною в’язкостю до 10 -4 м2/с й рідин зі змістом механичних домішок не більш 1% й розміром твердих часток не більш 0,2мм

Насоси позначают наступним чином (на прикладі насосу Д 200-90):

  • Д – насос двустороннього входу
  • 200 – подача насосу в м3/год
  • 90 – напір у метрах водяного стовпа

Відцентровані, горизонтальні, одноступеневі насоси типу Д, 1Д, 2Д мають двосторонне напівспиральне підведення рідини до  робочого колеса та спиральний відвід.

Корпус насосу має роз’єм у горизонтальної площині. Розташування всасувального та напірного патрубка у нижній частини корпусу насосу дозволяє проводити ремонт без від’єднання труб й демонтажу двигуна. Двигун приводить у  дію ротор насосу через упругу втулно-пальцеву муфту. Опорами ротору є радіальні чи радіально-упорні підшипники. Робоче колесо двостороннего входу, що забезпечує рівновагу осевих сил. Двойні сальникові ущільнення надійноно запобігають протіканню по валу.

При зберіганні насосу більш року, рекомендуеться змінювать сальниковую набивку та провести ревізію підшипников. Якщо насос простояв більш 2-х років (складське, а не вуличне зберігання ), то обов’язково перевіряється соосність та з’єднання насосу й електродвигуна, т.к. може виникнути зміщення із-за втоми металу.

ПРИ ЗБЕРІГАННІ НА ВУЛИЦІ ПЕРЕВІРКА ПРОВОДИТЬСЯ ОБОВ’ЯЗКОВО!!!!

Насоси типу Д призначені для перекачування чистої води температурой до 85 С. Застосовуються для насосних станцій першого та другого підйомів міського, сільского та промислового водопостачання, а також для зрошення та осушення полів. Матеріал основних деталей корпусу, кришки та робочого колеса – чавун СЧ18-36, вал – ст45

Технические характеристики центробежных насосов типов Д, 1Д, 2Д

Назва Подача, м3/г, (м3/с) Напір, м Споживана потужність насосу, кВт Частота обертів, с-1 (об/хв)
у номинальному режимі максимальна у робочому інтервалі
Насос Д 160-112м 160 (0,044) 122 80 92 48,3 (2900)
Насос Д 160-112 160 (0,044) 112 75 86
Насос Д 160-112а 140 (0,039) 100 65 75
Насос Д 160-112б 135 (0,038) 80 44 53
Насос Д 160-112м 90 (0,025) 30 12 13 24,2 (1450)
Насос Д 160-112 80 (0,022) 28 10,5 12
Насос Д 160-112а 75 (0,021) 25 8,8 10,5
Насос Д 160-112б 70 (0,019) 21 7,6 8,8
Насос Д 200-36 200 (0,055) 36 29 35
Насос Д 200-36а 190 (0,053) 30 25 27
Насос Д 200-36б 180 (0,050) 25 19 21,5
Насос Д 320-50 320 (0,088) 50 60 68
Насос Д 320-50а 300 (0,083) 39 45 48
Насос Д 320-50б 300 (0,083) 30 32 35
Насос 1Д 200-90 200 (0,055) 90 75 80 48,3 (2900)
Насос 1Д 200-90а 180 (0,050) 74 57 60
Насос 1Д 200-90б 160 (0,044) 62 42 44
Насос 1Д 200-90 100 (0,028) 22,5 10 12,5 24,2 (1450)
Насос 1Д 200-90а 90 (0,025) 19,0 9 10,5
Насос 1Д 200-90б 80 (0,022) 16,0 7,5 9,5
Насос 1Д 250-125 250 (0,069) 125 120 131 48,3 (2900)
Насос 1Д 250-125а 240 (0,067) 110 95 105
Насос 1Д 250-125б 220 (0,061) 90 82 92
Насос 1Д 250-125 125 (0,035) 30 17 18,5 24,2 (1450)
Насос 1Д 250-125а 120 (0,033) 27,5 15 16,5
Насос 1Д 250-125б 110 (0,031) 22 11,5 12,5
Насос 1Д 315-50 315 (0,087) 50 56 62 48,3 (2900)
Насос 1Д 315-50а 300 (0,083) 42 42 46
Насос 1Д 315-50б 220 (0,061) 36 33 36
Насос 1Д 315-71 315 (0,087) 71 78 87
Насос 1Д 315-71а 300 (0,083) 62 64 72
Насос 1Д 315-71б 280 (0,078) 52 56 65
Насос 1Д 315-71 160 (0,044) 18 12 15 24,2 (1450)
Насос 1Д 315-71а 150 (0,042) 17 11 14
Насос 1Д 315-71б 130 (0,036) 14 8 11,5
Насос 1Д 500-63 500 (0,140) 63 113 130 24,2 (1450)
Насос 1Д 500-63а 450 (0,125) 53 92 97
Насос 1Д 500-63б 400 (0,111) 44 68 72
Насос 1Д 500-63 340 (0,094) 28 38 41 16,3 (980)
Насос 1Д 500-63а 300 (0,083) 24 31 34
Насос 1Д 500-63б 270 (0,075) 20 22 24
Насос 1Д 630-90 630 (0,175) 90 206 230 24,2 (1450)
Насос 1Д 630-90а 550 (0,153) 74 170 192
Насос 1Д 630-90б 500 (0,140) 60 116 130
Насос 1Д 630-90 500 (0,140) 38 78 84 16,3 (980)
Насос 1Д 630-90а 470 (0,131) 30 60 64
Насос 1Д 630-90б 420 (0,117) 25 46 50
Насос 1Д 630-125 630 (0,175) 125 320 353 24,2 (1450)
Насос 1Д 630-125а 550 (0,153) 101 220 266
Насос 1Д 630-125б 500 (0,140) 82 180 199
Насос 1Д 630-125 500 (0,140) 54 102 106 16,3 (980)
Насос 1Д 630-125а 450 (0,125) 45 83 89
Насос 1Д 630-125б 420 (0,117) 38 63 68
Насос 1Д 800-56 800 (0,222) 56 150 173 24,2 (1450)
Насос 1Д 800-56а 740 (0,206) 48 120 127
Насос 1Д 800-56б 700 (0,194) 40 103 108
Насос 1Д 800-56 540 (0,150) 28 50 54 16,3 (980)
Насос 1Д 800-56а 500 (0,139) 22 40 43
Насос 1Д 800-56б 470 (0,131) 19 31 35
Насос 1Д 1250-63 1250 (0,350) 63 270 290 24,2 (1450)
Насос 1Д 1250-63а 1100 (0,306) 52,5 200 218
Насос 1Д 1250-63б 1050 (0,292) 44 160 180
Насос 1Д 1250-63 800 (0,220) 28 82 90 16,3 (980)
Насос 1Д 1250-63а 740 (0,205) 24 62 68
Насос 1Д 1250-63б 710 (0,197) 20 49 51
Насос 1Д 1250-125 1250 (0,350) 125 560 610 24,2 (1450)
Насос 1Д 1250-125а 1150 (0,319) 102 410 455
Насос 1Д 1250-125б 1030 (0,286) 87 340 375
Насос 1Д 1250-125 800 (0,222) 56 165 185 16,3 (980)
Насос 1Д 1250-125а 750 (0,208) 48 140 150
Насос 1Д 1250-125б 700 (0,194) 40 110 120
Насос 1Д 1600-90 1600 (0,445) 90 480 520 24,2 (1450)
Насос 1Д 1600-90а 1450 (0,403) 75 380 420
Насос 1Д 1600-90б 1300 (0,361) 63 290 320
Насос 1Д 1600-90 1000 (0,280) 40 140 155 16,3 (980)
Насос 1Д 1600-90а 970 (0,269) 34 118 130
Насос 1Д 1600-90б 870 (0,242) 30 90 112
Насос 2Д 630-90 630 (0,175) 90 210 250 48,3 (2900)
Насос 2Д 630-125 630 (0,175) 125 280 326
Насос 2Д 2000-21 2000 (0,556) 21 146 146 16,3 (980)
Насос 2Д 2000-21а 1750 (0,486) 18 102 102
Насос 2Д 2000-21 1250 (0,347) 13 58 58 12,2 (730)
Насос 2Д 2000-21а 1250 (0,347) 10 45 45

Ціни на1.06.2022 г.

                                    Насоси двостороннього входу типу Д, 1Д

Модель                                   Q/H                Двигун.     Ціна насосу  Ціна насосу   Ціна агр.

——————————————————————————на рамі—————-

Д200-36 200/36 37/1500 82005 98661 дог.
Д200-36а 190/29,7 30/1500 82005 98661 дог.
Д200-36б 180/25 22/1500 82005  98661 дог.
Д200-90 200/90 90/3000 71349 89445 дог.
Д200-90а 180/74 75/3000 71349 89445 дог.
Д200-90б 160/62 55/3000 71349 89445 дог.
1Д250-125 250/125 160/3000 104259 94635 дог.
1Д250-125а 240/110 132/3000 104259 131184 дог.
1Д250-125 125/30 30/1500 104259 131184 дог.
1Д250-125а 120/27 22/1500 104259 131184 дог.
Д320-50 320/50 55/1500 97944 120054 дог.
Д320-50 320/50 75/1500 97944 120054 дог.
Д320-50а 300/40 55/1500 97944 120054 дог.
Д320-50б 300/30 45/1500 97944 120054 дог.
1Д315-50 315/50 75/3000 64344 82809 дог.
1Д315-50а 300/42 55/3000 64344 82809 дог.
1Д315-71 315/71 110/3000 64344 82809 дог.
1Д315-71а 300/60 90/3000 64344 82809 дог.
1Д500-63 500/63 160/1500 147915 172290 дог.
1Д500-63а 450/53 132/1500 147915 172290 дог.
1Д500-63б 400/44 110/1500 147915 172290 дог.
1Д630-90 630/50 250/1500 150240 188799 дог.
1Д630-90а 550/74 200/1500 157755 188799 дог.
1Д630-90б 500/60 160/1500 157755 188799 дог.
1Д630-90 500/38 132/1000 157755 188799 дог.
1Д630-90 500/38 110/1000 157755 188799 дог.
1Д630-90а 470/30 75/1000 157755 188799 дог.
1Д630-90б 420/25 55/1000 157755 188799 дог.
1Д800-56 800/56 200/1500 189180 233379 дог.
1Д800-56а 740/48 132/1500 189180 233379 дог.
1Д800-56б 700/40 110/1500 189180 233379 дог.
1Д1250-63 1250/63 315/1500 187755 220500 дог.
1Д1250-63а 1100/52 250/1500 187755 220500 дог.
1Д1250-63б 1050/44 200/1500 187755 220500 дог.
1Д1250-63 800/28 110/1000 187755 220500 дог.
1Д1250-63а 740/60 75/1000 187755 220500 дог.
1Д1250-63б 710/20 55/1000 187755 220500 дог.
1Д1250-125 1250/125 630/1500 254991 307320 дог.
1Д1250-125а 1150/102 500/1500 254991 307320 договор.
1Д1250-125б 1030/87 400/1500 254991 307320 договор.
1Д1600-90 1600/90 630/1500 278724 331200 договор.
1Д1600-90а 1450/75 500/1500 278724 331200 договор.
1Д1600-90б 1300/63 400/1500 278724 331200 договор.
1Д1600-90 1000/40 160/1000 278724 331200 договор.
1Д1600-90а 970/34 132/1000 278724 331200 договор.
1Д1600-90б 870/30 110/1000 278724 331200 договор.

 

При замовлені насосів Д, 1Д правого обертання ціна збільшується на 10 %

 

Техничні дані двигунів серії АИР та ціни на нові двигуни виробництва КНР й вартість перемотки статору електродвигуну

У зв’язку з коливанням курсу валюти, від якої залежить ціна двигуна й провіду вартість треба оговорювати на день замовлення.

Тип двигуна При номинальному навантаженні Кратні

сть

пус

ків

ого ток

а(К)

Обмоточные данные статора Ціна ремонту обмо

тки стат

ору, гр

Цена нового

 

елек

тродвигуна/комбино-

ваний

 

кВт Частота обертів ро

тора  мин-1

Сила струму статора ,А Коэффиц

потужності

 U,В Dc

dc

мм

l,мм Z1 Тип об

мо

т

ки

dпр,мм N a1 У1 комутація
АИР56А2 0,18 3000 0,55 0,75    220/380  48,5  47  24  1  0.3  169  1  10;12 /Y
АИР56В2 0,25 3000 0,7 0,79 6  220/380  48.5  53  24  1  0.34  137  1  10;12 /Y
АИР63А2 0,37 3000 0,91 0,85 5  220/380  55.3  50  24  1  0.42  133  1  10;12 /Y
АИР63В2 0,55 3000 1,31 0,85 5  220/380  55.3  67  24  1  0.47  100  1  10;12 /Y
АИР71А2;АИС80А2 0,75 3000 3,0/1,7 0,83 6 220/380 62,8 68 24 1 0,63 78 1 10;12 /Y
АИР71В2 1,1 3000 4,4/2,5 0,83 6 220/380 62,8 77 24 1 0,63 66 1 10;12 /Y
АИР80А2 1,5 3000 5,7/3,3 0,85 7 220/380 72,8 78 24 1 0,8 61 1 10;12 /Y
АИР80В2 2,2 3000 8,0/4,6 0,87 7 220/380 72,8 102 24 1 0,9 50 1 10;12 /Y
АИР90L2 3,0 3000 10,6/6,1 0,87 7 220/380 81,8 100 24 1 1,12 42 1 10;12 /Y
АИР100S2 4.0 3000 13,7/7,9 0,88 7,5 220/380 88.8 105 24 1 1.0*2 37 1 11;9;7 /Y
АИР100L2 5,5 3000 18,4/10,7 0,88 7,5 220/380 88.8 136 24 1 1.12*2 30 1 11;9 /Y
АИР112М2 7,5 3000 26,0/15,0 0,88 7,5 220/380 108 125 36 1 1.25*2 18 1 14;16;18 /Y
АИР132М2 11 3000 37,0/21,0 0,9 7,5 220/380 127 130 36 1 1,12*2 29 2 14;16;18 /Y
АИР160S2 15 3000 28,2/18,8 0,89 7 220/380 140 120 36 2 1.32*2 15+16 2 13 /Y
АИР160М2 18,5 3000 59,9/34,6 0,9 7 220/380 140 145 36 2 1.32*2 12+13 2 13 /Y
АИР180S2 22 3000 72.8/42.1 0,89 7 220/380 155 120 36 2 1.50*2 12+13 2 13 /Y
АИР180М2 30 3000 98.7/57.1 0,9 7,5 220/380 155 160 36 2 1,50*3 10+10 2 13 /Y
АИР200М2 37 3000 118/68.6 0,87 7 220/380 178 150 36 2 (1,6+1,5)*2 10+10 2 11 /Y
АИР200L2 45 3000 142/82.6 0,88 7,5 220/380 178 175 36 2 1,32*6 9+9 2 11 /Y
АИР225М2АИС250М2К 55 3000 170/98.2 0,91 7,5 220/380 195 195 36 2 1,6*5 7+8 2 11 /Y
АИР250S2 75 3000 237/137 0,9 7,5 220/380 218 185 48 2 1,60*8 5+5 2 14 /Y
АИР250М2 90 3000 277/160     220/380 218 210 48 2 1,60*9 4+5 2 14 /Y
АИР280S2 110 3000  208/120     380/660  260 260   42  2  1.50*6  6  2  15 /Y дог.
АИР280М2 132 3000       220/380               /Y дог.
АИР315S2 160 3000       220/380               /Y дог.
АИР315М2 200 3000       220/380               /Y дог.
АИР355S2 250 3000       220/380               /Y дог.  дог.
АИР355М2 315 3000       220/380               /Y дог.  дог.
1500 ОБ/МИН
АИР56В4 0,18 1500       220/380               /Y
АИР63А4 0,25 1500 0,83 0,67 5 220/380               /Y
АИР63В4 0,37 1500 1,18 0,7 5 220/380               /Y
АИР71А4 0,55 1500 2,8/1,6 0,7 5 220/380 67,8 65 36 1 0,5 91 1 8;10;12 /Y
АИР71В4 0,75 1500 3,3/1,9 0,73 5 220/380 67,8 76 36 1 0,56; 72 1 8;10;12 /Y
АИР80А4 1,1 1500 4.7/2.7 0,81 5,5 220/380 85.8 78 36 1 0,63; 60 1 8;10;12 /Y
АИР80В4 1,5 1500 6.1/3.5 0,83 5,5 220/380 85.8 98 36 1 0,71 48 1 8;10;12 /Y
АИР90L4 2,2 1500 8.6/5.0 0,83 5,5 220/380 95.8 100 36 1 0,85; 41 1 8;10;12 /Y
АИР100S4 3 1500 11.6/6.7 0,83 7 220/380 103.8 98 36 1 1.12 38 1 8;10;12 /Y
АИР100L4 4 1500 14.7/8.5 0,83 7 220/380 103.8 127 36 1 1.32 29 1 8;10;12 /Y
АИР112М4 5,5 1500 20.0/11.0 0,86 7 220/380 120 125 36 1 1,06*2 26 1 8;10;12 /Y
АИР132S4 7,5 1500 36.0/15.0 0,86 7,5 220/380 140 115 36 1 1.32*2 23 1 8;10;12 /Y
АИР132М4 11 1500 38.0/22.0 0,87 7,5 220/380 140 160 36 1 1,12*2 33 2 8;10;12 /Y
АИР160S4 15 1500 50.2/29.0 0,87 7 220/380 163 150 48 2 1,32*4 6+7 1 10 /Y
АИР160М4 18,5 1500 59.9/34.6 0,84 7 220/380     48          /Y
АИР180S4 22 1500 73.2/42.4 0,89 7 220/380 190 150 48 2 1.6*2 11+12 2 10 /Y
АИР180М4 30 1500 98.8/57.1 0,87 7 220/380 190 200 48 2 1,32*3 8+9 2 10 /Y
АИР200М4 37 1500 118/68.6 0,89 7,5 220/380 208 195 48 2 1.18*6 7+8 2 10 /Y
АИР200L4 45 1500 143/83 0,89 7,5 220/380 208 235 48 2 1,60*4 6+7 2 10 /Y
АИР225М4 55 1500 174/100 0,89 7 220/380 235 220 48 2 1.5*2 + 1.40 12+13 4 10 /Y
АИР250S4 75 1500 237/137 0,89 7,5 220/380 273 225 60 2 1.4*5 9+9 4 12 /Y
АИР250М4 90 1500 282/164     220/380 273 250 60 2 1,50*5 8+8 4 12 /Y
АИР280S4 110 1500       220/380               /Y дог.
АИР280М4 132 1500       220/380               /Y дог.
АИР315S4 160 1500       220/380               /Y дог.
АИР315М4 200 1500       220/380               /Y дог.
АИР355S4 250 1500       220/380               /Y дог.
АИР355М4 315 1500       220/380               /Y дог.  дог.
1000 об/мин
АИР63А6 0,18 1000       220/380               /Y
АИР63В6 0,25 1000 1,04 0,6 4 220/380               /Y
АИР71А6 0,37 1000 2,3/1,3 0,65 4,5 220/380 77,8 65 36 1 0,45 110 1 6;8 /Y
АИР71В6 0,55 1000 3/1.7 0,7 4,5 220/380 77.8 90 36 1 0,5 86 1 6;8 /Y
АИР80А6 0,75 1000 3.9/2.3 0,72 4,5 220/380 88.8 78 36 1 0,56 78 1 6;8 /Y
АИР80В6 1,1 1000 5.3/3.1 0,74 4,5 220/380 88.8 98 36 1 0,71 57 1 6;8 /Y
АИР90L6 1,5 1000 7.2/4.2 0,72 6 220/380 99.8 110 36 1 0,8 52 1 6;8 /Y
АИР100L6 2,2 1000 9.6/5.6 0,74 6 220/380 112.8 120 36 1 1,06 42 1 6;8 /Y
АИР112МА6 3 1000 13/7.8 0,71 6 220/380 132 100 54 1 1,12 28 1 8;10;12 /Y
АИР112МВ6 4 1000 16/9.1 0,81 6 220/380 132 125 54 1 1,25 24 1 8;10;12 /Y
АИР132S6 5,5 1000 21/12.0 0,8 7 220/380 154 115 54 1 1,06*2 21 1 8;10;12 /Y
АИР132М6 7,5 1000 28/16 0,81 7 220/380 154 160 54 1 1,25*2 15 1 8;10;12 /Y
АИР160S6 11 1000 40.2/23.2 0,83 6,5 220/380 180 150 54 1 1,50*2 14 1 8;10;12 ∆/Y
АИР160М6 15 1000 53.2/30.8 0,85 6,5 220/380 180 210 54  1 1.00*2 31 3 8;10;12 /Y
АИР180М6 18,5 1000 64.0/37.2 0,85 6,5 220/380 210 180 72 2 1,5 9+9 2 10 /Y
АИР200М6 22 1000 74.6/43.2 0,83 6,5 220/380 236 172 72 2 1,25 + 1,32 12+13 3 10 /Y
АИР200L6 30 1000 101/58 0,85 6,5 220/380 236 210 72 2 1,40*2 10+11 3 10 /Y
АИР225М6 37 1000 125/72.4 0,85 6,5 220/380 258 190 72 2 1,60*2 9+9 3 10 /Y
АИР250S6 45 1000 150/87 0,85 6,5 220/380 297 170 72 2 1,50*3 9+9 3 10 /Y
АИР250М6 55 1000 179/103 0,86 6,5 220/380 297 210 72 2 1,40*4 7+8 3 10 /Y
АИР280S6 75 1000 137 0,9 6,5 220/380               /Y дог.
АИР280М6 90 1000       220/380               /Y дог.
АИР315S6 110 1000       220/380               /Y дог.
АИР315М6 132 1000       220/380               /Y дог.
АИР335S6 160 1000 320     380 425 295 72 2 1.40*12 8+8 3 10 дог.  дог.
АИР355М6 200 1000 401     380 425 375 72 2 1.70*6 11 6 10 дог.  дог.
АИР355МLА6 250 1000       220/380               /Y дог.  дог.
АИР355МLС6 315 1000       220/380               /Y дог. дог.
750 об/мин
АИР71В8 0,25 750 1,8/1,0 0,65 4 220/380 76,8 73 36 1 0,4 133 1 5;7 ∆/Y
АИР80А8 0,37 750 2,7/1,05 0,61 4 220/380 85,8 78 36 1 0,5 100 1 5;7 /Y
АИР80В8 0,55 750 3.6/2.1 0,63 4 220/380 85.8 115 36 1 0,56 80 1 5;7 /Y
АИР90LА8 0,75 750 3.6/2.1 0,66 3,5 220/380 105.8 100 48 1 0,63 68 1 7;5 /Y
АИР90LВ8 1,1 750 3,32 0,7 3,5 220/380               /Y
АИР100L8 1,5 750 6.8/3.9 0,73 3,5 220/380 116.8 120 48 1 0,85 50 1 6;8 /Y
АИР112МА8 2,2 750 11/6.1 0,71 6 220/380 132 100 48 1 1,06 40 1 6;8 /Y
АИР112МВ8 3 750 13/7.8 0,74 6 220/380 132 130 48 1 1,18 31 1 6;8 /Y
АИРМ132S8 4 750 18/10 0,7 6 220/380 158 115 48 1 1,4 28 2 6;8 /Y
АИР132М8 5,5 750 24/14 0,74 6 220/380 158 160 48 1 1,12*2 21 1 6;8 /Y
АИР160S8 7,5 750 30/17.5 0,75 5,5 220/380 180 150 48 1 1,18*3 20 1 6;8 /Y
АИР160М8 11 750 43.7/25.3 0,8 6 220/380 180 210 48 1 1,40*3 14 1 6;8 /Y
АИР180М8 15 750 57/32.9 0,82 5,5 220/380 210 195 72 2 1,32*2 10+11 2 7 /Y
АИР200М8 18,5 750 66/38.5 0,81 6 220/380 236 175 72 2 1,40 21+21 4 10 /Y
АИР200L8 22 750 80/46.4 0,71 6 220/380 236 210 72 2 1,50*2 9+9 4 7 /Y
АИР225М8 30 750 107/62.1 0,81 6 220/380 258 200 72 2 1,25*4 7+7 2 7 /Y
АИР250S8 37 750 134/77.9 0,78 6 220/380 297 190 72 2 1,50*2 14+14 4 7 /Y
АИР250М8 45 750 163/94 0,79 6 220/380 297 215 72 2 1,60*2 12+12 4 7 /Y
АИР280S8 55 750 106 0,86 6 220/380               /Y дог.
АИР280М8 75 750 141 0,87 6 220/380               /Y дог.
АИР315S8 90 750       220/380               /Y дог.  дог.
5АМ315М8 110 750       220/380               /Y дог.  дог.
5АМ355S8 132 750       220/380               /Y дог.  дог.
5АМ355МВ8 160 750 324      380 440 375 72 2 1.25*6 21 8 8 дог.  дог.
5АМ355LА8 200 750       220/380               /Y дог.  дог.
А355МLВ8 250 750       220/380               /Y дог. дог.


Характеристики асінхроних двигунів.
 Для правильної експлуатації асінхроного двигуна необхідно знати його характеристики: механичну й  робочі. Примітка. Iп — пусковий струм, Iном — номінальний струм.

Механична характеристика. Залежність частоти обертів ротора від навантаження (обертаємого моменту на валу) називается механичною характеристикою асінхроного двигуна (рис. 1, а). При номинальному навантажені частота обертів для різних двигунів зазвичай составляє 98—92,5 % частоти обертів n1 (ковзання sном = 2 – 7,5 %). Чим більш навантаження, т. е. обертаючий момент, який довжен развивати двигун, тем менш частота обертів ротору. Як показує крива:

d1

Рис. 1. Механичні характеристики асінхроного двигуна:

а — природна; б — при включенні пускового реостату

на рис. 1, а, частота обертів асінхроного двигуна лишь незначно снижується при збільшенні навантаження у діапазоні від нуля до найбільшого ії значення. Тому кажуть, що такий двигун має жостку механичну характеристику.

Найбільший обертаємий момент Mmax двигун развиває при деякому ковзані skp, що складає 10—20%. Відношення Mmax/Mном определяє перегрузочну здібность двигуна, а відношення Мпном — його пускові здібності.

Двигун може стійко працювати тільки при забезпечені саморегулювання, т. е. автоматичному встановленні рівноваги між доданим до валу моментом навантаження Мвн та моментом М, що розвивається двигуном. Цієї вимозі відповідає верхня частина характеристики до досягнення Mmax (до точки В). Якби навантажуючий момент Мвн превищує момент Mmax, то двигун тіряє стійкість й зупиняється, при цьому по обмоткам машини буде довго проходити струм у 5—7 разів більш номинального, й вони можуть згоріти.

При включені у ланцюг обмоток ротору пускового реостату отримуємо сімейство механичних характеристик (рис. 1,б). Характеристика 1 при работі двигна без пускового реостата называється природною. Характеристики 2, 3 и 4, одержувані при підключенні до обмотки ротору двигуна реостату з опіром R1п (крива 2), R2п (крива 3) и R3п (крива 4), называють реостатними механичними характеристиками. При включенні пускового реостату механична характеристика стає більш м’ягкой (більш крутопадаючою), оскільки збільшується активний опір ланцюгу ротору R2 й збільшується sкp. При цьому зменшується пусковий струм. Пусковий момент Мп також залежіть від R2. Можна так підібрати опір реостату, щоб пусковий момент Мп був дорівняний найбільшому Мmax.

У двигуні з збільшеним пусковим моментом природна механична характеристика приближується по своеї формі до характеристики двигуна з включенним пусковим реостатом. Обертаємий момент двигуна з двойною білиною клітиною дорівнює сумі двох моментів, створюваємих робочою та пусковою клітинами. Цьому характеристику 1 (рис. 2) можна отримати шляхом підсумовування характеристик 2 и 3, створюваємих ціми клітинами. Пусковий момент Мп цього двигуна значитно більш, ніж момент М’п звичайного короткозамкнутого двигуна. Механична характеристика двигуна з глибокими пазами така ж, як й у двигуна з двойною белиною клітиною.

Робочі характеристики. Робочими характеристиками асінхроного двигуна называються у залежності від частоти обертів n (чи ковзання s), моменту на валу М2, струму статору I1коефіціента корисного дійства φ та cosφ1, від корисної потужності Р2 = Рmx при номінальних значеннях напруги U1 та частоти f1 (рис. 3). Вони будуються тільки для зони практичної стійкої роботи двигуна, т. е. від ковзання, рівного нулю, до ковзання, що превищує номинальне на 10—20%. Частота обертів n зі зростанням  отдаваемої потужності Р2 міняється замало, так само як й у механичної характеристике; обертаємий момент на валу М2 пропорційний потужності Р2, він менш електромагнитного моменту М на значення гальмівного моменту Мтр, створюваного силами тертя.

Струм статору I1, збільшується зі збільшенням відданої потужності, але при Р2 = 0 мається  деякий струм холостого ходу I0. К. К. Д. міняеться приблизно  так же, як й у трансформаторі, сщо зберігае достатньо велике значення у порівняно широкому діапазоні навантаження.

Найбільше значення к. к. д. для асінхроних двигунів середньої та великої потужності составляє 0,75—0,95 (машини великої потужності мають відповідно більший к. к. д.). Коефиціент потужності cosφ1 асінхроних двигунів середньої й більшої потужності при повному навантаженні дорівнює 0,7—0,9. Отже, вони завантажують електричні станції та мережі значними реактивними струмами (від 70 до 40% номинального струма), що є суттєвим недоліком цих двигунів.

d2

Рис. 2. Механична характеристика асінхроного двигуна з підвищеним пусковым моментом (з двойною белиною клітиною)

d3

Рис. 3. Робочі характеристики асінхроного двигуна

При навантаженнях 25—50 % номинальної, які часто зустрічаються при експлуатації різних механизмів, коефиціент потужності зменшиться до незадовільних з енергетичної крапки зору значень (0,5—0,75).

При знятті навантаження з двигуна коефиціент потужності зменшується до значень 0,25—0,3, цьому неможна допускати роботу асінхроних двигунів при холостому ході й значних недовантаженнях.

Робота при пониженої напрузі та урвище однієї з фаз.
Пониження напруги мережі не надає суттєвого впливу на частоту обертів ротору асінхроного двигуна. Однак в цьому випадку сильно зменшиться найбільший обертаємий момент, який може розвити асінхроний двигун (при пониженні напруги на 30% він зменшується приблизно у 2 рази).Тому при значному падінні напруги двигун може зупинитися, а при низькой напрузі — не ввімкнутися у роботу.

На е. п. с. зміного струму при зменшенні напруги у контактної мережі відповідноно зменшується й напруга у трехфазної мережі, від якої живляться асінхроні двигуни, що приводять в обертання допоміжні машини (вентилятори, компресори, насоси). Для того щоб забезпечити нормальну роботу асінхроних двигунів при зменшеної напрузі (вони повині нормально працювати при зменшенні напруги до 0,75Uном), потужність усіх двигунів допоміжних машин на е. п. с. береться приблизно в 1,5—1,6 раза більшей, ніж це необхідно для приводу їх при номинальної напрузі. Такий запас по потужності необхідний також із-за деякої несіметрії фазних напруг, так как на е. п. с. асінхроні двигуни живляться не от трифазного генератору, а від розщеплювача фаз. При несіметрії напруг фазні струми двигуна будуть неодинакові й здвиг між ними по фазі не буде рівний 120°. У результаті по однієї з фаз буде протікати більший струм, викликаючий збільшений нагрів обмоток даної фази. Це змушує обмежувати навантаження двигуна порівняно з роботою його при сіметричної напрузі. Крім того, при несіметрії напруги виникає не кругове, а елиптичне обертаєме магнитне поле й кілька змінюється форма механичної характеристики двигуна. При цьому зменшується його найбільший та пусковий моменти. Несіметрію напруг характеризують коефиціентом несіметрії, який рівний середньому відносному (у процентах) відхиленню напруг у окремих фазах від середнього (сіметричної) напруги. Систему трифазних напруг прийнято рахувати практично сіметричною, коли цей коефиціент менше 5 %.

При зриву однієї з фаз двигун продовжує працювати, але по нешкодженим фазам будуть протікати збільшені струми,що викликають збільшений нагрів обмоток, такий режим не повинен допускатися. Пуск двигуна з обірваною фазою неможливий, так как при цьому не створюється обертаєме  магнитне поле, внаслідок чого ротор двигуна не буде обертатися.

Використання асінхроних двигунів для приводу допоміжних машин е. п. с. забезпечує значні переваги порівняно з двигунами постійного струму. При зменшенні напруги у контактній мережі частота обертів асінхроних двигунів, а отже, й подача компресорів, вентиляторів, насосів практично не змінюються. У двигунах же постійного струму частота обертів пропорциональна напрузі, що живіть, тому подача цих машин суттєво зменшується.

При агрегатації насосів споживачем своїми фахівцями дюже часто відбуваються наступні помилки:

  1. Не виставлений зазор між полумуфтами, який повинен составляти від 3 мм до 10 мм виходячи з конструкції агрегату. Коли зазор занадто малий, то відбувається горизонтальний перегруз передних підшипникових вузлів насосу та електродвигуна, що приводить до перегріву цих вузлів та збільшеної потребі електроэнергії, а це зазвичай приводить до виходу з ладу електродвигуна, якщо не стоить станція керування та захисту насосу.
  2. Якщо п.1 виключен , а споживання електроенергії залишається збільшеним , то потрібно перевірити гранбуксу сальникової набивки й якщо вона зажата (транспортний  різновид) , то треба ії віпустити , щоб рідина слабо капала через сальникову набивку, тим самим смочувовши ії.
  3. При подготовці до запуску насос не прокручується, що відбувається із-за того, що не була проведена ревизія підшипникових вузлів агрегату або при транспортировці виникло зміщення валів агрегату. Тому як агрегат не виглядає треба обов’язково провести ревизію та перевірити зазори між полумуфтами й соосність насосу й електродвигуна, тому що коли провдять агрегатацію на стару раму — це дюже важливо. Помилка користувача тому, що він прислухається до думки «дяди Васі» й часто його помилковий фах без усяких спроб перевірки його базових знань . Це завжди приводить до виходу з ладу електродвигуна, якщо не стоить станція керування та захисту  агрегату.
  4. Щоб виключити виход з ладу електричної частини агрегату, треба ставити станцію керування та захисту, тим самим ми виключаем людський фактор при монтажі й захищаємо електродвигун при подачі неякісної електроенергії, щоо часто є у сільскій місцевості. При керуванні насосу станцією з перетворювачем частоти економія енергоресурсів й механічних ресурсів агрегату досягає 40%.
  5. При збільшеної вібрації насосу (насосного агрегату), треба проверити якість заливки фундаментної рами. Також треба розгрузити  всасувалний й напірний патрубоки. Перевірити кріпильні з’єднання агрегату.

Читайте також

ЗАПЧАСТИ И ОБВИТИТЕЛЬНЫЕ ПРОВЕДЫ К НАСОСАМ ЭВВ , ТМ «SPRUT» ,TM»НАСОСЫ + ОБОРУДОВАНИЕ»,TM VARNA,TM DAB,TM YILDIZSU

  Наше підприємство зіткнулося з проблемою окремих клієнтів у тому, що маючи виробничі потужності по …

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.

Заказать обратный звонок

×