050 711 91 02
098 855 30 50
Головна » Услуги » ПОВЕРХНЕННЫЕ ФЕКАЛЬНЫЕ НАСОСЫ МОДЕЛЬНОЙ СТРОКИ СМ, СД, СДВ

ПОВЕРХНЕННЫЕ ФЕКАЛЬНЫЕ НАСОСЫ МОДЕЛЬНОЙ СТРОКИ СМ, СД, СДВ

Насоси типу СД

fekalcm_pump
Відцентровані, горизонтальні, консольні, одноступеневі призначені для перекачування побутових та промислових забруднених рідин з водневим показником р H від 2 до 13, щільністю до 1100 кг/м3, температурою до 90 С, зо змістом різних неабразивних завислих речовин, в тому числі дереволокнистих полуфабрикатів, концентрацією до 2% по вазі, абразивних завислих речовин не більш  1% по об’єму, розміром до 5 мм мікротвердістю не більш 9000 МПа. Граничний зміст газу у перекачуваємої рідині – 5%

Ущільнення валу насосу — одинарне механичне чи подвійне сальникове з м’ягкою набивкою.

У переходному патрубці на всасувальному трубопроводі є люк для огляду й чистки входу на робоче колесо. Найбільш допустимий надлишковий тиск на вході у насос у механічному ущільненні – 0,35МПа (3,5 кгс/см2) з сальниковим ущільненням 0,1 МПа (1 кгс/см2)

Матеріал деталей проточної частини насосу — сірий чавун

При зберіганні насосу більш року, рекомендуеться заменити сальниковую набивку та провести ревизію підшипников. Якщо насос простояв більш 2-х років (складске, а не вуличне зберігання), то обов’язковоо перевірюється соосність й з’єднання насосу та електродвигуна, т.к. може виникнути зміщення із-за втоми металу.

ПРИ ЗБЕРІГАННІ НА ВУЛИЦІ ПЕРЕВІРКА ВИКОНУЄТЬСЯ ОБОВ’ЯЗКОВО!!!!

  • Умовне позначення насосу СМ100-65-200-СД
  • СМ-тип насосу (перекачка стічних мас)
  • 100-номинальний діаметр вхідного патрубку, мм
  • 65 – номинальний діаметр патрубку,мм
  • 200 – номинальний діаметр робочого колеса, мм
  • СД – умовне позначення подвійноного сальникового ущільнення валу насосу

Той же насос, вироблений під електродвигун 1450/960 об/хв, обточкою колеса й механічним ущільненням валу має позначення

СМ100-654-200/4 а, де 4 – умовне позначення частоти обертів електродвигунів, 1450 об/хв, або 6 умовне позначення частоти обертів електродвигуна 960 об/хв,

А)- перша обточка робочого колеса, або б) – друга обточка робочого колеса.

Використовується у канализаційних насосних станціях стационарного типу.

Ціни на 1.08.2022 р.

Марка  насосу Параметри Ціна за ед. з ПДВ (грн.)
Насосу Двигуна Насос Насос на Агрегат
Q/H кВт/об/хв   рамі  
Насоси для стічно-масних середовищ типу СД, СДВ
СД 16/10 16/10 1,5/1500 27366 31635 дог.
СД 16/10а 14/8,2 1,1/1500 27366 31635  дог.
СД 16/10б 12,5/6,7 1,1/1500 27366 31635 дог.
СД 16/25 16/25 4/3000 25845 30711 дог.
СД 16/25а 14/20 3/3000 25845 30711 дог.
СД 16/25б 13/17 3/3000 25845 30711 дог.
СД 25/14 25/14 3/1500 28080 32799 дог.
СД 25/14а 22/12 2,2/1500 28080 32799 дог.
СД 25/14б 20/9,7 2,2/1500 28080 32799 дог.
СД 32/40 32/40 11/3000 29385 34305 дог.
СД 32/40а 28/33 7,5/3000 29385 34305 дог.
СД 32/40б 25/27 5,5/3000 29385 34305 дог.
СД 50/10 50/10 4/1500 25920 30165 дог.
СД 50/10а 45/8,3 3/1500 25920 30165 дог.
СД 50/10б 40/7 3/1500 25920 30165 дог.
СД 50/56 50/56 22/3000 31995 39150 дог.
СД 50/56а 44/46 18,5/3000 31995 39150 дог.
СД 50/56б 40/39 15/3000 319955 39150 дог.
СД 80/18 80/18 11/1500 40215 47940 дог.
СД 80/18а 70/15 7,5/1500 40215 47940 дог.
СД 80/18б 63/13 7,5/1500 40215 47940 дог.
СД 80/32 80/32 18,5/1500 50370 57246 дог.
СД 80/32а 68/26 15/1500 50370 57246 дог.
СД 80/32б 62/22 11/1500 50370 57246 дог.
СД 100/40 100/40 30/3000 30375 37275 дог.
СД 100/40а 90/33 22/3000 30375 37275 дог.
СД 100/40б 80/28 18,5/3000 30375 37275 дог.
СД 160/10 160/10 11/1000 80265 89061 дог.
СД 160/10а 145/8,3 11/1000 80265 89061 дог.
СД 160/10б 135/7 7,5/1000 80265 89061 дог.
СД 160/45 160/45 37/1500 85492 99219 дог.
СД 160/45а 144/36 30/1500 89766 99219 дог.
СД 160/45б 128/30 22/1500 89766 99219 дог.
СД 250/22,5 250/22,5 37/1500 89766 99219 дог.
СД 250/22,5а 225/18,5 30/1500 89766 99219 дог.
СД 250/22,5б 206/16 22/1500 89766 99219 дог.
СД 450/22,5 450/22,5 75/1000 152736 169425 дог.
СД 450/22,5а 400/18,5 55/1000 152736 169425 дог.
СД 450/22,5б 360/16 45/1000 152736 169425 дог.
СД 450/56 450/56 132/1500 218955 239820 дог.
СД 450/56а 430/48 110/1500 218955 239820 дог.
СД 450/56б 370/39 90/1500 218955 239820 дог.
СД 800/32 800/32 160/1000 266751 296604 дог.
СД 800/32а 720/26,5 132/1000 266751 296604 дог.
СД 800/32б 580/22,5 110/1000 266751 296604 дог.
СДВ 80/18 80/18 11/1500 84540 дог.
СДВ 80/18а 70/15 7,5/1500 84540 дог.
СДВ 80/18б 63/13 7,5/1500 84540 дог.
СДВ 160/45 160/45 37/1500 174126 дог.
СДВ 160/45а 144/36 30/1500 174126 дог.
СДВ 160/45б 128/30 22/1500 174126 дог.
СДВ 250/22,5 250/22,5 37/1500 174126 дог.
СДВ 250/22,5а 225/18,5 30/1500 174126 дог.
СДВ 250/22,5б 206/16 22/1500 174126 дог.

 

Ціни  на нові електродвигуни при бажанні замовника узгоджуються у день замовлення у зв’язку з тим, що наше підприємство поставляє двигуни імпортного виробництва, а а ціни на них залежать від курсу валюти, а також треба узгодити виробника цих двигунів.  При необхідності агрегатація узгоджується з замовником окремо.

Насоси СМ

3
Відцентровані, горизонтальні (сдв- вертикальні, одноступеневі з робочим колесом закритого типу призначені для перекачування побутових, промисловихх стічних вод та других забруднених рідин з водневим показником  рH від 6 до 8,5 щільністю до 1050 кг/м3,температурою до +80 С, з змістом абразивних часток не більш 1% по об’єму, розміром до 5 мм й мікротвердістю не більш 9000 МПа

Ущільнення валу насосів — одинарний сальник. Матеріал деталей проточної частини — сірий чавун.

При зберіганні насосу більш року, рекомендуеться заменити сальниковую набивку та провести ревизію підшипников. Якщо насос простояв більш 2-х років (складске, а не вуличне зберігання), то обов’язковоо перевірюється соосність й з’єднання насосу та електродвигуна, т.к. може виникнути зміщення із-за втоми металу.

ПРИ ЗБЕРІГАННІ НА ВУЛИЦІ ПЕРЕВІРКА ВИКОНУЄТЬСЯ ОБОВ’ЯЗКОВО!!!!

Використовується у канализаційних насосних станціях стационарного типу.

Ціни на 1.08.2022 р.

Марка насоса Параметри Ціна за од. з ПДВ (грн.)
Насосу Двигуна Насос Насос на Агрегат
Q/H кВт об/хв   рамі  
Насоси для стічно-масних середовищ типу СМ
СМ 80-50-200/2 50/50 18,5/3000 20145 25299 дог.
СМ 80-50-200/2а 45/42 15/3000 20145 25299 дог.
СМ 80-50-200/2б 40/35 11/3000 20145 25299 дог.
СМ 80-50-200/4 25/12,5 4,0/1500 20145 25299 дог.
СМ 80-50-200/4а 22/10,5 3,0/1500 20145 25299 дог.
СМ 80-50-200/4б 20/9 2,2/1500 20145 25299 дог.
СМ 100-65-200/2 100/52 37/3000 22389 30075 дог.
СМ 100-65-200/2а 86/42 30/3000 22389 30075 дог.
СМ 100-65-200/2б 75/32 22/3000 22389 30075 дог.
СМ 100-65-200/4 50/12,5 5,5/1500 22389 30075 дог.
СМ 100-65-200/4а 43/10,5 4/1500 22389 30075 дог.
СМ 100-65-200/4б 38/8 3/1500 22389 30075 дог.
СМ 100-65-250/2 100/80 45/3000 28680 37485 дог.
СМ 100-65-250/2а 95/62 37/3000 28680 37485 дог.
СМ 100-65-250/2б 90/44 30/3000 28680 37485 дог.
СМ 100-65-250/4 50/20 7,5/1500 28680 37485 дог.
СМ 100-65-250/4а 47/16,5 5,5/1500 28680 37485 дог.
СМ 100-65-250/4б 44/13,5 5,5/1500 28680 37485 дог.
СМ 125-80-315/4 80/32 22/1500 40260 46230 дог.
СМ 125-80-315/4а 72,5/26 18,5/1500 40260 46320 дог.
СМ 125-80-315/4б 65/20 15/1500 40260 46320 дог.
СМ 150-125-315/4 200/32 45/1500 54069 66150 дог.
СМ 150-125-315/4а 175/26,5 37/1500 54069 66150 дог.
СМ 150-125-315/4б 145/20,5 30/1500 54069 66150 дог.
СМ 150-125-315/6 136/14 15/1000 54069 66150 дог.
СМ 150-125-315/6а 120/10,5 11/1000 54069 66150 дог.
СМ 150-125-315/6б 100/8,5 7,5/1000 54069 66150 дог.
Насоси для стічно-масних середовищ типу 2СМ з зменшеним енергоспоживанням.
2СМ 80-50-200/2 50/50 15/3000 21090 26016 дог.
2СМ 80-50-200/2а 45/43 11/3000 21090 26016 дог.
2СМ 80-50-200/2б 40/35 11/3000 21090 26016 дог.
2СМ 80-50-200/4 25/12,5 3/1500 21090 26016 дог.
2СМ 80-50-200/4а 22/10,5 2,2/1500 21090 26016 дог.
2СМ 80-50-200/4б 20/9 1,5/1500 21090 26016 дог.
2СМ 100-65-200/2 100/50 30/3000 24165 31059 дог.
2СМ 100-65-200/2а 86/42 22/3000 24165 31059 дог.
2СМ 100-65-200/2б 75/32 18,5/3000 24165 31059 дог.
2СМ 100-65-200/4 50/12,5 4/1500 24165 31059 дог.
2СМ 100-65-200/4а 43/10,5 3/1500 24165 31059 дог.
2СМ 100-65-200/4б 38/8 2,2/1500 24165 31059 дог.
2СМ 150-125-315/4 200/32 37/1500 57774 69240 дог.
2СМ 150-125-315/4а 175/26,5 30/1500 57774 69240 дог.
2СМ 150-125-315/4б 145/20,5 22/1500 57774 69240 дог.
2СМ 150-125-315/6 136/14 11/1000 57774 69240 дог.
2СМ 150-125-315/6а 120/10,5 7,5/1000 57774 69240 дог.
2СМ 150-125-315/6б 100/8,5 7,5/1000 57774 69240 дог.
2СМ 200-150-500/4 400/80 160/1500 207330 228159 дог.
2СМ 200-150-500/4а 380/64 110/1500 207330 228159 дог.
2СМ 200-150-500/4б 360/50 90/1500 207330 228159 дог.
2СМ 250-200-400/4 800/50 160/1500 189204 212589 дог.
2СМ 250-200-400/4а 760/42,5 132/1500 189204 212589 дог.
2СМ 250-200-400/4б 720/35 132/1500 189204 212589 дог.
2СМ 250-200-400/6 530/22 55/1000 189204 212589 дог.
2СМ 250-200-400/6а 500/18 45/1000 189204 212589 дог.
2СМ 250-200-400/6б 470/15 37/1000 189204 212589 дог.

1 — всасувальний патрубок; 2 — ущільнююче кільце; 3 — робоче колесо; 4 — корпус; 5 — ковпачкова гайка; 6 — захисна втулка; 7 -нижня підшипникова опора; 8 — вал; 9 — труба-колонка; 10 — верхня підшипникова опора; 11 — верхній ліхтарь.

Насос СДВ

sdv80_1

Техничні характеристики

Параметри СДВ 80/18 СДВ 80/18а СДВ 80/18б
Номинальна подача, м3/г 80 70 63
Номинальний напір, м 18 15 13
Робочий діапазон по подаче, м3/г 45…105 40…95 35…82
Робочий діапазон по напору, м 21…16 18…13 15…12
Частота обертів, об/хв 1450
Типоразмер двигателя А132М4 A132S4 A132S4
Потужність електродвигуна, кВт 11 7,5 7,5
Розмір прохідного перерізу проточного тракту, мм 52
Вага агрегату, кг 360 345 345

Габаритні й приєднувальні розміри

sdv80_2

Характеристика насосу СДВ 80/18

sdv80_3

Техничні характеристики насосів СД

марка подача,
м3
напір,
м
робоча
зона,
м3
марка
ел.двигуна
характеристики
ел.двигуна
габаритні
розмери
агрегату, мм
діаметр
патрубків,
мм
вага
агре-
гату,
кг
кВт об/хв L B H вхід вихід
СД16/10 16 10 8,5…21 АИР 80В4 1,5 1500 1080 331 440 50 40 180
СД16/10а 14 8,2 7,8…18 АИР 80А4 1,1 1500 960 331 440 50 40 145
СД16/10б 12,5 6,7 6,5…16 АИР 80А4 1,1 1500 960 331 440 50 40 145
СД16/25 16 25 8,2…25 АИР 100S2 4 3000 1015 340 410 40 32 105
СД16/25а 15 20 7,2…21 АИР 90L2 3 3000 1000 340 410 40 32 100
СД16/25б 14 15,5 6,5…19 АИР 80В2 2,2 3000 985 340 410 40 32 95
СД25/14 25 14 14…36 АИР 100S4 3 1500 1015 340 497 65 50 156
СД25/14а 20 12 12…32 АИР 90L4 2,2 1500 1000 340 497 65 50 149
СД25/14б 18 10 11…29 АИР 90L4 2,2 1500 1000 340 497 65 50 149
СД32/40 32 40 17…42 АИР 132M2 11 3000 1280 331 480 50 40 235
СД32/40а 28 33 15…36 АИР 112M2 7,5 3000 1230 331 440 50 40 210
СД32/40б 25 27 13,8…34 АИР 100L2 5,5 3000 1190 331 440 50 40 175
СД50/10 50 10 30…75 АИР 100L4 4 1500 1040 420 520 80 80 147
СД50/10а 47 8 28…68 АИР 100S4 3 1500 1010 420 520 80 80 140
СД50/10б 40 7 25…62 АИР 100S4 3 1500 1010 420 520 80 80 140
СД50/56 50 56 27…72 АИР 180S2 22 3000 1315 380 550 65 50 285
СД50/56а 45 43 24…64 АИР 160M2 18,5 3000 1320 380 535 65 50 260
СД50/56б 40 34 22…58 АИР 160S2 15 3000 1290 380 535 65 50 230
СД70/80 70 80 68…82 АИР 180M2 30 3000 1350 380 562 80 55 285
СД70/80а 45 70 н/д * АИР 180S2 22 3000 1310 380 562 80 55 260
СД70/80б 35 66 н/д * АИР 160M2 18,5 3000 1315 380 562 80 55 230
СД80/18 80 18 43…103 АИР 132M4 11 1500 1395 457 540 100 80 325
СД80/18а 70 15 40…94 АИР 132S4 7,5 1500 1360 457 540 100 80 255
СД80/18б 63 13 35…82 АИР 132S4 7,5 1500 1360 457 540 100 80 255
СД80/32 80 32 44…107 АИР 160M4 18,5 1500 1385 510 600 93 70 350
СД80/32а 68 26 39…95 АИР 160S4 15 1500 1345 510 600 93 70 332
СД80/32б 62 22 34…85 АИР 132M4 11 1500 1265 510 600 93 70 270
СД100/40 100 40 47…120 АИР 180М2 30 3000 1350 420 520 80 80 315
СД100/40а 90 32 42…105 АИР 180S2 22 3000 1310 420 520 80 80 285
СД100/40б 80 28 37…95 АИР 160M2 18,5 3000 1315 420 520 80 80 260
СД160/10 160 10 72…200 АИР 160S6 11 1000 1815 610 763 150 125 580
СД160/10а 145 8,3 68…175 АИР 160S6 11 1000 1815 610 763 150 125 580
СД160/10б 135 7,2 61…160 АИР 132M6 7,5 1000 1790 610 763 150 125 565
СД160/45 160 45 77…174 АИР 200M4 37 1500 1900 600 743 125 80 745
СД160/45а 144 36 68…155 АИР 180M4 30 1500 1810 600 743 125 80 665
СД160/45б 128 30 60…138 АИР 180S4 22 1500 1770 600 743 125 80 645
СД250/22,5 250 22,5 110…325 АИР 200M4 37 1500 1915 610 763 150 125 725
СД250/22,5а 225 18,5 100…290 АИР 180M4 30 1500 1830 610 763 150 125 640
СД250/22,5б 205 16 90…260 АИР 180S4 22 1500 1790 610 763 150 125 620
СД450/22,5 450 22,5 240…640 АИР 280S6 75 1000 2385 858 1040 200 175 1875
СД450/22,5а 400 18,5 220…575 АИР 250M6 55 1000 2315 858 1040 200 175 1720
СД450/22,5б 360 16 200…525 АИР 250S6 45 1000 2100 858 913 200 175 1140
СД450/56 450 56 225…550 АИР 280M4 132 1500 2575 777 763 200 150 1960
СД450/56а 410 46 215…490 АИР 280S4 110 1500 2495 777 763 200 150 1875
СД450/56б 370 39 190…430 АИР 250M4 90 1500 2415 777 763 200 150 1680
СД450/95-2 450 95 375…1000 АИР 355S4 250 1500 3120 1010 1102 200 150 4075
СД450/95-2а 400 78 350…920 АИР 315М4 200 1500 3035 995 1102 200 150 2965
СД450/95-2б 350 65 310…825 АИР 315 S4 160 1500 3005 995 1102 200 150 2855
СД800/32 800 32 370…1000 АИР 355S6 160 1000 2745 1064 1184 250 200 3245
СД800/32а 720 26,5 350…920 АИР 315M6 132 1000 2660 1064 1046 250 200 2255
СД800/32б 580 22,5 310…825 АИР 315S6 110 100 2630 1064 1046 250 200 2175

* нет данных

Таблиця відповідності стічно-масних насосів різних років випуску

С 1990г. до 1990г. до 1982г.   С 1990г. до 1990г. до 1982г.   С 1990г. до 1990г. до 1982г.
СМ 80-50-200/4 СД 25/14 ФГ 25,5/14,5 СМ 100-65-200/4 СД 50/10 ФГ 57,7/9,5 СМ 150-125-400/4 СД 160/45 ФГ 144/46
СМ 80-50-200б/4 СД 16/10 ФГ 14,5/10 СМ 100-65-200/2 СД 100/40 ФГ 115/38 СМ 250-200-400/6 СД 450/22,5 ФГ 450/22,5
СМ 80-50-200/2 СД 50/56 ФГ 51/58 СМ 125-80-315/4 СД 80/32 ФГ 81/31 СМ 200-150-500а/4 СД 450/56 ФГ 450/57,5
СМ 80-50-200а/2 СД 32/40 ФГ 29/40 СМ 125-80-315б/4 СД 80/18 ФГ 81/18 СМ 200-150-540/4 СД 450/95-2 ФГ 540/95
СМ 80-50-200б/2 СД 16/25 ФГ 16/27 СМ 150-125-315а/4 СД 250/22,5 ФГ 216/24 СМ 250-200-400/4 СД 800/32 ФГ 800/33

 

Техничні дані двигунів серії АИР та ціни на нові двигуни виробництва КНР й вартість перемотки статору електродвигуну

У зв’язку з коливанням курсу валюти, від якої залежить ціна двигуна й провіду вартість треба оговорювати на день замовлення.

Тип двигуна При номинальному навантаженні Кратні

сть

пус

ків

ого ток

а(К)

Обмоточные данные статора Ціна ремонту обмо

тки стат

ору, гр

Ціна нового

 

елек

тродвигуна/комбино-

ваний

 

кВт Частота обертів ро

тора  мин-1

Сила струму статора ,А Коэффиц

потужності

 U,В Dc

dc

мм

l,мм Z1 Тип об

мо

т

ки

dпр,мм N a1 У1 комутація
АИР56А2 0,18 3000 0,55 0,75    220/380  48,5  47  24  1  0.3  169  1  10;12 /Y
АИР56В2 0,25 3000 0,7 0,79 6  220/380  48.5  53  24  1  0.34  137  1  10;12 /Y
АИР63А2 0,37 3000 0,91 0,85 5  220/380  55.3  50  24  1  0.42  133  1  10;12 /Y
АИР63В2 0,55 3000 1,31 0,85 5  220/380  55.3  67  24  1  0.47  100  1  10;12 /Y
АИР71А2;АИС80А2 0,75 3000 3,0/1,7 0,83 6 220/380 62,8 68 24 1 0,63 78 1 10;12 /Y
АИР71В2 1,1 3000 4,4/2,5 0,83 6 220/380 62,8 77 24 1 0,63 66 1 10;12 /Y
АИР80А2 1,5 3000 5,7/3,3 0,85 7 220/380 72,8 78 24 1 0,8 61 1 10;12 /Y
АИР80В2 2,2 3000 8,0/4,6 0,87 7 220/380 72,8 102 24 1 0,9 50 1 10;12 /Y
АИР90L2 3,0 3000 10,6/6,1 0,87 7 220/380 81,8 100 24 1 1,12 42 1 10;12 /Y
АИР100S2 4.0 3000 13,7/7,9 0,88 7,5 220/380 88.8 105 24 1 1.0*2 37 1 11;9;7 /Y
АИР100L2 5,5 3000 18,4/10,7 0,88 7,5 220/380 88.8 136 24 1 1.12*2 30 1 11;9 /Y
АИР112М2 7,5 3000 26,0/15,0 0,88 7,5 220/380 108 125 36 1 1.25*2 18 1 14;16;18 /Y
АИР132М2 11 3000 37,0/21,0 0,9 7,5 220/380 127 130 36 1 1,12*2 29 2 14;16;18 /Y
АИР160S2 15 3000 28,2/18,8 0,89 7 220/380 140 120 36 2 1.32*2 15+16 2 13 /Y
АИР160М2 18,5 3000 59,9/34,6 0,9 7 220/380 140 145 36 2 1.32*2 12+13 2 13 /Y
АИР180S2 22 3000 72.8/42.1 0,89 7 220/380 155 120 36 2 1.50*2 12+13 2 13 /Y
АИР180М2 30 3000 98.7/57.1 0,9 7,5 220/380 155 160 36 2 1,50*3 10+10 2 13 /Y
АИР200М2 37 3000 118/68.6 0,87 7 220/380 178 150 36 2 (1,6+1,5)*2 10+10 2 11 /Y
АИР200L2 45 3000 142/82.6 0,88 7,5 220/380 178 175 36 2 1,32*6 9+9 2 11 /Y
АИР225М2АИС250М2К 55 3000 170/98.2 0,91 7,5 220/380 195 195 36 2 1,6*5 7+8 2 11 /Y
АИР250S2 75 3000 237/137 0,9 7,5 220/380 218 185 48 2 1,60*8 5+5 2 14 /Y
АИР250М2 90 3000 277/160     220/380 218 210 48 2 1,60*9 4+5 2 14 /Y
АИР280S2 110 3000  208/120     380/660  260 260   42  2  1.50*6  6  2  15 /Y дог.
АИР280М2 132 3000       220/380               /Y дог.
АИР315S2 160 3000       220/380               /Y дог.
АИР315М2 200 3000       220/380               /Y дог.
АИР355S2 250 3000       220/380               /Y дог.  дог.
АИР355М2 315 3000       220/380               /Y дог.  дог.
1500 ОБ/МИН
АИР56В4 0,18 1500       220/380               /Y
АИР63А4 0,25 1500 0,83 0,67 5 220/380               /Y
АИР63В4 0,37 1500 1,18 0,7 5 220/380               /Y
АИР71А4 0,55 1500 2,8/1,6 0,7 5 220/380 67,8 65 36 1 0,5 91 1 8;10;12 /Y
АИР71В4 0,75 1500 3,3/1,9 0,73 5 220/380 67,8 76 36 1 0,56; 72 1 8;10;12 /Y
АИР80А4 1,1 1500 4.7/2.7 0,81 5,5 220/380 85.8 78 36 1 0,63; 60 1 8;10;12 /Y
АИР80В4 1,5 1500 6.1/3.5 0,83 5,5 220/380 85.8 98 36 1 0,71 48 1 8;10;12 /Y
АИР90L4 2,2 1500 8.6/5.0 0,83 5,5 220/380 95.8 100 36 1 0,85; 41 1 8;10;12 /Y
АИР100S4 3 1500 11.6/6.7 0,83 7 220/380 103.8 98 36 1 1.12 38 1 8;10;12 /Y
АИР100L4 4 1500 14.7/8.5 0,83 7 220/380 103.8 127 36 1 1.32 29 1 8;10;12 /Y
АИР112М4 5,5 1500 20.0/11.0 0,86 7 220/380 120 125 36 1 1,06*2 26 1 8;10;12 /Y
АИР132S4 7,5 1500 36.0/15.0 0,86 7,5 220/380 140 115 36 1 1.32*2 23 1 8;10;12 /Y
АИР132М4 11 1500 38.0/22.0 0,87 7,5 220/380 140 160 36 1 1,12*2 33 2 8;10;12 /Y
АИР160S4 15 1500 50.2/29.0 0,87 7 220/380 163 150 48 2 1,32*4 6+7 1 10 /Y
АИР160М4 18,5 1500 59.9/34.6 0,84 7 220/380     48          /Y
АИР180S4 22 1500 73.2/42.4 0,89 7 220/380 190 150 48 2 1.6*2 11+12 2 10 /Y
АИР180М4 30 1500 98.8/57.1 0,87 7 220/380 190 200 48 2 1,32*3 8+9 2 10 /Y
АИР200М4 37 1500 118/68.6 0,89 7,5 220/380 208 195 48 2 1.18*6 7+8 2 10 /Y
АИР200L4 45 1500 143/83 0,89 7,5 220/380 208 235 48 2 1,60*4 6+7 2 10 /Y
АИР225М4 55 1500 174/100 0,89 7 220/380 235 220 48 2 1.5*2 + 1.40 12+13 4 10 /Y
АИР250S4 75 1500 237/137 0,89 7,5 220/380 273 225 60 2 1.4*5 9+9 4 12 /Y
АИР250М4 90 1500 282/164     220/380 273 250 60 2 1,50*5 8+8 4 12 /Y
АИР280S4 110 1500       220/380               /Y дог.
АИР280М4 132 1500       220/380               /Y дог.
АИР315S4 160 1500       220/380               /Y дог.
АИР315М4 200 1500       220/380               /Y дог.
АИР355S4 250 1500       220/380               /Y дог.
АИР355М4 315 1500       220/380               /Y дог.  дог.
1000 об/мин
АИР63А6 0,18 1000       220/380               /Y
АИР63В6 0,25 1000 1,04 0,6 4 220/380               /Y
АИР71А6 0,37 1000 2,3/1,3 0,65 4,5 220/380 77,8 65 36 1 0,45 110 1 6;8 /Y
АИР71В6 0,55 1000 3/1.7 0,7 4,5 220/380 77.8 90 36 1 0,5 86 1 6;8 /Y
АИР80А6 0,75 1000 3.9/2.3 0,72 4,5 220/380 88.8 78 36 1 0,56 78 1 6;8 /Y
АИР80В6 1,1 1000 5.3/3.1 0,74 4,5 220/380 88.8 98 36 1 0,71 57 1 6;8 /Y
АИР90L6 1,5 1000 7.2/4.2 0,72 6 220/380 99.8 110 36 1 0,8 52 1 6;8 /Y
АИР100L6 2,2 1000 9.6/5.6 0,74 6 220/380 112.8 120 36 1 1,06 42 1 6;8 /Y
АИР112МА6 3 1000 13/7.8 0,71 6 220/380 132 100 54 1 1,12 28 1 8;10;12 /Y
АИР112МВ6 4 1000 16/9.1 0,81 6 220/380 132 125 54 1 1,25 24 1 8;10;12 /Y
АИР132S6 5,5 1000 21/12.0 0,8 7 220/380 154 115 54 1 1,06*2 21 1 8;10;12 /Y
АИР132М6 7,5 1000 28/16 0,81 7 220/380 154 160 54 1 1,25*2 15 1 8;10;12 /Y
АИР160S6 11 1000 40.2/23.2 0,83 6,5 220/380 180 150 54 1 1,50*2 14 1 8;10;12 ∆/Y
АИР160М6 15 1000 53.2/30.8 0,85 6,5 220/380 180 210 54  1 1.00*2 31 3 8;10;12 /Y
АИР180М6 18,5 1000 64.0/37.2 0,85 6,5 220/380 210 180 72 2 1,5 9+9 2 10 /Y
АИР200М6 22 1000 74.6/43.2 0,83 6,5 220/380 236 172 72 2 1,25 + 1,32 12+13 3 10 /Y
АИР200L6 30 1000 101/58 0,85 6,5 220/380 236 210 72 2 1,40*2 10+11 3 10 /Y
АИР225М6 37 1000 125/72.4 0,85 6,5 220/380 258 190 72 2 1,60*2 9+9 3 10 /Y
АИР250S6 45 1000 150/87 0,85 6,5 220/380 297 170 72 2 1,50*3 9+9 3 10 /Y
АИР250М6 55 1000 179/103 0,86 6,5 220/380 297 210 72 2 1,40*4 7+8 3 10 /Y
АИР280S6 75 1000 137 0,9 6,5 220/380               /Y дог.
АИР280М6 90 1000       220/380               /Y дог.
АИР315S6 110 1000       220/380               /Y дог.
АИР315М6 132 1000       220/380               /Y дог.
АИР335S6 160 1000 320     380 425 295 72 2 1.40*12 8+8 3 10 дог.  дог.
АИР355М6 200 1000 401     380 425 375 72 2 1.70*6 11 6 10 дог.  дог.
АИР355МLА6 250 1000       220/380               /Y дог.  дог.
АИР355МLС6 315 1000       220/380               /Y дог. дог.
750 об/мин
АИР71В8 0,25 750 1,8/1,0 0,65 4 220/380 76,8 73 36 1 0,4 133 1 5;7 ∆/Y
АИР80А8 0,37 750 2,7/1,05 0,61 4 220/380 85,8 78 36 1 0,5 100 1 5;7 /Y
АИР80В8 0,55 750 3.6/2.1 0,63 4 220/380 85.8 115 36 1 0,56 80 1 5;7 /Y
АИР90LА8 0,75 750 3.6/2.1 0,66 3,5 220/380 105.8 100 48 1 0,63 68 1 7;5 /Y
АИР90LВ8 1,1 750 3,32 0,7 3,5 220/380               /Y
АИР100L8 1,5 750 6.8/3.9 0,73 3,5 220/380 116.8 120 48 1 0,85 50 1 6;8 /Y
АИР112МА8 2,2 750 11/6.1 0,71 6 220/380 132 100 48 1 1,06 40 1 6;8 /Y
АИР112МВ8 3 750 13/7.8 0,74 6 220/380 132 130 48 1 1,18 31 1 6;8 /Y
АИРМ132S8 4 750 18/10 0,7 6 220/380 158 115 48 1 1,4 28 2 6;8 /Y
АИР132М8 5,5 750 24/14 0,74 6 220/380 158 160 48 1 1,12*2 21 1 6;8 /Y
АИР160S8 7,5 750 30/17.5 0,75 5,5 220/380 180 150 48 1 1,18*3 20 1 6;8 /Y
АИР160М8 11 750 43.7/25.3 0,8 6 220/380 180 210 48 1 1,40*3 14 1 6;8 /Y
АИР180М8 15 750 57/32.9 0,82 5,5 220/380 210 195 72 2 1,32*2 10+11 2 7 /Y
АИР200М8 18,5 750 66/38.5 0,81 6 220/380 236 175 72 2 1,40 21+21 4 10 /Y
АИР200L8 22 750 80/46.4 0,71 6 220/380 236 210 72 2 1,50*2 9+9 4 7 /Y
АИР225М8 30 750 107/62.1 0,81 6 220/380 258 200 72 2 1,25*4 7+7 2 7 /Y
АИР250S8 37 750 134/77.9 0,78 6 220/380 297 190 72 2 1,50*2 14+14 4 7 /Y
АИР250М8 45 750 163/94 0,79 6 220/380 297 215 72 2 1,60*2 12+12 4 7 /Y
АИР280S8 55 750 106 0,86 6 220/380               /Y дог.
АИР280М8 75 750 141 0,87 6 220/380               /Y дог.
АИР315S8 90 750       220/380               /Y дог.  дог.
5АМ315М8 110 750       220/380               /Y дог.  дог.
5АМ355S8 132 750       220/380               /Y дог.  дог.
5АМ355МВ8 160 750 324      380 440 375 72 2 1.25*6 21 8 8 дог.  дог.
5АМ355LА8 200 750       220/380               /Y дог.  дог.
А355МLВ8 250 750       220/380               /Y дог. дог.


Характеристики асінхроних двигунів.
 Для правильної експлуатації асінхроного двигуна необхідно знати його характеристики: механичну й  робочі. Примітка. Iп — пусковий струм, Iном — номінальний струм.

Механична характеристика. Залежність частоти обертів ротора від навантаження (обертаємого моменту на валу) називается механичною характеристикою асінхроного двигуна (рис. 1, а). При номинальному навантажені частота обертів для різних двигунів зазвичай составляє 98—92,5 % частоти обертів n1 (ковзання sном = 2 – 7,5 %). Чим більш навантаження, т. е. обертаючий момент, який довжен развивати двигун, тем менш частота обертів ротору. Як показує крива:

d1

Рис. 1. Механичні характеристики асінхроного двигуна:

а — природна; б — при включенні пускового реостату

на рис. 1, а, частота обертів асінхроного двигуна лишь незначно снижується при збільшенні навантаження у діапазоні від нуля до найбільшого ії значення. Тому кажуть, що такий двигун має жостку механичну характеристику.

Найбільший обертаємий момент Mmax двигун развиває при деякому ковзані skp, що складає 10—20%. Відношення Mmax/Mном определяє перегрузочну здібность двигуна, а відношення Мпном — його пускові здібності.

Двигун може стійко працювати тільки при забезпечені саморегулювання, т. е. автоматичному встановленні рівноваги між доданим до валу моментом навантаження Мвн та моментом М, що розвивається двигуном. Цієї вимозі відповідає верхня частина характеристики до досягнення Mmax (до точки В). Якби навантажуючий момент Мвн превищує момент Mmax, то двигун тіряє стійкість й зупиняється, при цьому по обмоткам машини буде довго проходити струм у 5—7 разів більш номинального, й вони можуть згоріти.

При включені у ланцюг обмоток ротору пускового реостату отримуємо сімейство механичних характеристик (рис. 1,б). Характеристика 1 при работі двигна без пускового реостата называється природною. Характеристики 2, 3 и 4, одержувані при підключенні до обмотки ротору двигуна реостату з опіром R1п (крива 2), R2п (крива 3) и R3п (крива 4), называють реостатними механичними характеристиками. При включенні пускового реостату механична характеристика стає більш м’ягкой (більш крутопадаючою), оскільки збільшується активний опір ланцюгу ротору R2 й збільшується sкp. При цьому зменшується пусковий струм. Пусковий момент Мп також залежіть від R2. Можна так підібрати опір реостату, щоб пусковий момент Мп був дорівняний найбільшому Мmax.

У двигуні з збільшеним пусковим моментом природна механична характеристика приближується по своеї формі до характеристики двигуна з включенним пусковим реостатом. Обертаємий момент двигуна з двойною білиною клітиною дорівнює сумі двох моментів, створюваємих робочою та пусковою клітинами. Цьому характеристику 1 (рис. 2) можна отримати шляхом підсумовування характеристик 2 и 3, створюваємих ціми клітинами. Пусковий момент Мп цього двигуна значитно більш, ніж момент М’п звичайного короткозамкнутого двигуна. Механична характеристика двигуна з глибокими пазами така ж, як й у двигуна з двойною белиною клітиною.

Робочі характеристики. Робочими характеристиками асінхроного двигуна называються у залежності від частоти обертів n (чи ковзання s), моменту на валу М2, струму статору I1коефіціента корисного дійства φ та cosφ1, від корисної потужності Р2 = Рmx при номінальних значеннях напруги U1 та частоти f1 (рис. 3). Вони будуються тільки для зони практичної стійкої роботи двигуна, т. е. від ковзання, рівного нулю, до ковзання, що превищує номинальне на 10—20%. Частота обертів n зі зростанням  отдаваемої потужності Р2 міняється замало, так само як й у механичної характеристике; обертаємий момент на валу М2 пропорційний потужності Р2, він менш електромагнитного моменту М на значення гальмівного моменту Мтр, створюваного силами тертя.

Струм статору I1, збільшується зі збільшенням відданої потужності, але при Р2 = 0 мається  деякий струм холостого ходу I0. К. К. Д. міняеться приблизно  так же, як й у трансформаторі, сщо зберігае достатньо велике значення у порівняно широкому діапазоні навантаження.

Найбільше значення к. к. д. для асінхроних двигунів середньої та великої потужності составляє 0,75—0,95 (машини великої потужності мають відповідно більший к. к. д.). Коефиціент потужності cosφ1 асінхроних двигунів середньої й більшої потужності при повному навантаженні дорівнює 0,7—0,9. Отже, вони завантажують електричні станції та мережі значними реактивними струмами (від 70 до 40% номинального струма), що є суттєвим недоліком цих двигунів.

d2

Рис. 2. Механична характеристика асінхроного двигуна з підвищеним пусковым моментом (з двойною белиною клітиною)

d3

Рис. 3. Робочі характеристики асінхроного двигуна

При навантаженнях 25—50 % номинальної, які часто зустрічаються при експлуатації різних механизмів, коефиціент потужності зменшиться до незадовільних з енергетичної крапки зору значень (0,5—0,75).

При знятті навантаження з двигуна коефиціент потужності зменшується до значень 0,25—0,3, цьому неможна допускати роботу асінхроних двигунів при холостому ході й значних недовантаженнях.

Робота при пониженої напрузі та урвище однієї з фаз.
Пониження напруги мережі не надає суттєвого впливу на частоту обертів ротору асінхроного двигуна. Однак в цьому випадку сильно зменшиться найбільший обертаємий момент, який може розвити асінхроний двигун (при пониженні напруги на 30% він зменшується приблизно у 2 рази).Тому при значному падінні напруги двигун може зупинитися, а при низькой напрузі — не ввімкнутися у роботу.

На е. п. с. зміного струму при зменшенні напруги у контактної мережі відповідноно зменшується й напруга у трехфазної мережі, від якої живляться асінхроні двигуни, що приводять в обертання допоміжні машини (вентилятори, компресори, насоси). Для того щоб забезпечити нормальну роботу асінхроних двигунів при зменшеної напрузі (вони повині нормально працювати при зменшенні напруги до 0,75Uном), потужність усіх двигунів допоміжних машин на е. п. с. береться приблизно в 1,5—1,6 раза більшей, ніж це необхідно для приводу їх при номинальної напрузі. Такий запас по потужності необхідний також із-за деякої несіметрії фазних напруг, так как на е. п. с. асінхроні двигуни живляться не от трифазного генератору, а від розщеплювача фаз. При несіметрії напруг фазні струми двигуна будуть неодинакові й здвиг між ними по фазі не буде рівний 120°. У результаті по однієї з фаз буде протікати більший струм, викликаючий збільшений нагрів обмоток даної фази. Це змушує обмежувати навантаження двигуна порівняно з роботою його при сіметричної напрузі. Крім того, при несіметрії напруги виникає не кругове, а елиптичне обертаєме магнитне поле й кілька змінюється форма механичної характеристики двигуна. При цьому зменшується його найбільший та пусковий моменти. Несіметрію напруг характеризують коефиціентом несіметрії, який рівний середньому відносному (у процентах) відхиленню напруг у окремих фазах від середнього (сіметричної) напруги. Систему трифазних напруг прийнято рахувати практично сіметричною, коли цей коефиціент менше 5 %.

При зриву однієї з фаз двигун продовжує працювати, але по нешкодженим фазам будуть протікати збільшені струми,що викликають збільшений нагрів обмоток, такий режим не повинен допускатися. Пуск двигуна з обірваною фазою неможливий, так как при цьому не створюється обертаєме  магнитне поле, внаслідок чого ротор двигуна не буде обертатися.

Використання асінхроних двигунів для приводу допоміжних машин е. п. с. забезпечує значні переваги порівняно з двигунами постійного струму. При зменшенні напруги у контактній мережі частота обертів асінхроних двигунів, а отже, й подача компресорів, вентиляторів, насосів практично не змінюються. У двигунах же постійного струму частота обертів пропорциональна напрузі, що живіть, тому подача цих машин суттєво зменшується.

При агрегатації насосів споживачем своїми фахівцями дюже часто відбуваються наступні помилки:

  1. Не виставлений зазор між полумуфтами, який повинен составляти від 3 мм до 10 мм виходячи з конструкції агрегату. Коли зазор занадто малий, то відбувається горизонтальний перегруз передних підшипникових вузлів насосу та електродвигуна, що приводить до перегріву цих вузлів та збільшеної потребі електроэнергії, а це зазвичай приводить до виходу з ладу електродвигуна, якщо не стоить станція керування та захисту насосу.
  2. Якщо п.1 виключен , а споживання електроенергії залишається збільшеним , то потрібно перевірити гранбуксу сальникової набивки й якщо вона зажата (транспортний  різновид) , то треба ії віпустити , щоб рідина слабо капала через сальникову набивку, тим самим смочувовши ії.
  3. При подготовці до запуску насос не прокручується, що відбувається із-за того, що не була проведена ревизія підшипникових вузлів агрегату або при транспортировці виникло зміщення валів агрегату. Тому як агрегат не виглядає треба обов’язково провести ревизію та перевірити зазори між полумуфтами й соосність насосу й електродвигуна, тому що коли провдять агрегатацію на стару раму — це дюже важливо. Помилка користувача тому, що він прислухається до думки «дяди Васі» й часто його помилковий фах без усяких спроб перевірки його базових знань . Це завжди приводить до виходу з ладу електродвигуна, якщо не стоить станція керування та захисту  агрегату.
  4. Щоб виключити виход з ладу електричної частини агрегату, треба ставити станцію керування та захисту, тим самим ми виключаем людський фактор при монтажі й захищаємо електродвигун при подачі неякісної електроенергії, щоо часто є у сільскій місцевості. При керуванні насосу станцією з перетворювачем частоти економія енергоресурсів й механічних ресурсів агрегату досягає 40%.
  5. При збільшеної вібрації насосу (насосного агрегату), треба проверити якість заливки фундаментної рами. Також треба розгрузити  всасувалний й напірний патрубоки. Перевірити кріпильні з’єднання агрегату.

 

Читайте також

ЗАПЧАСТИ И ОБВИТИТЕЛЬНЫЕ ПРОВЕДЫ К НАСОСАМ ЭВВ , ТМ «SPRUT» ,TM»НАСОСЫ + ОБОРУДОВАНИЕ»,TM VARNA,TM DAB,TM YILDIZSU

  Наше підприємство зіткнулося з проблемою окремих клієнтів у тому, що маючи виробничі потужності по …

Заказать обратный звонок

×