Вихрові насоси типу ВК, ВКС и ВКО призначені для перекачування води,
химично активних рідин з змістом твердих включень з максимальним розміром до 0,05 мм,
об’ємна концентрація котрих не превищує 0,01%. Електронасоси виробляються у климатичних
умовах У и Т. Електронасоси застосовуються у насосних станціях міського, промислового та
сільського водопостачання.
Насоси виконуються у загальнопромисловому виконанні з ущільненням валу сальником з м’якою набивкою й не допускають
перекачування горючих рідин та рідин на вибухоопасних виробництвах й пристроях.
По материалу основных деталей проточної частини виготовляються насоси у наступних виконаннях:
- Виконання А – деталі проточної частини виготовлені з чавуну;
- Виконання Б -деталі проточної частини виготовлені з бронзи;
- Виконання К – деталі проточної частини виготовлені з нержавіючої сталі.
- Насоси типу ВК виготовляються у виконанні А, Б, К;
- Насоси типу ВКС виготовляються у виконанні А, Б;
- Насоси типу ВКО виготовляються у виконанні А.
Температура перекачуваємої рідини для насосів:
- Виконання А -від 258К до 358К (від -15С до +85 С)
- Виконання Б и К – від 233К до 358 К (від-40 С до +85 С)
- В умовному позначенні агрегатів та насосу буквы й цифры позначают:
- ВК – вихровой консольний;
- С – самовсасувальний;
- О- обігріваемий (охолоджувальний);
- Число в чисельнику дробу – подача в л/с;
- Число в знаменнику дробу –напір в м.
Електронасосний агрегат складається з насосу й електродвигуна, змонтованих на загальній фундаментальної плиті чи рамі.
Привод насосу здійснюється електродвигуном, з’єднаним з насосом упругою муфтою. Направлення обертів ротору по годинникової
стрелці, якби дивиться зі сторони електродвигуна. Допускаеться протилежне обертання ротору, при цьому у насосів міняеться
назначення патрубків й тоді до входного патрубку треба приєднувати вивідний, а до виводного підводящий трубопроводи.
У насосів типу ВКС при цьому колпак напірний переставляється на другий патрубок.
Переміщення рідини по кільцевому каналу здійснюється робочим колесом, яке являє собою диск з радиально закріпленими
лопатками. Наявні у дисці отвори дозволяють зняти осеві навантаження.
Для запобігання протікання рідини у зовнішне середовище у корпусі насосу встановлюється сальник.
Для забеспечення самовсмоктування насоси ВКС забезпечені напірним ковпаком, що встановлюється на вихідному патрубке.
У ковпаку завдяки різниці питомих ваг відбувається розділення повітря та перекачуваємої рідини. З ковпаку повітря відводиться
у відводящу лінію, а рідина возвертається у насос. Цей процес продовжується до повного заповнення підводящої лінії перекачуваємої рідини.
Габаритні й приєднувальні розміри вихрового насосу ВКС 2/26К
Модель | Габаритні й приєднувальні розміри насосу, мм | |||||||||||||||||
ВКС 2/26К | L | L1 | B | B1 | B2 | H | H1 | H2 | A | A1 | D2 | D | D1 | d | d1 | h | I | R |
427 | – | 250 | 100 | 155 | 370 | 107 | 220 | – | – | 40 | 80 | 100 | – | – | – | – | – |
Модель | Габаритні й приєднувальні розміри агрегату, мм |
|||||||||||||||||||||
ВКС 2/26К | Типорозмір двигуна | L1 | L2 | L3 | B | B1 | B2 | H | H1 | H2 | A | A1 | A2 | D | D1 | D2 | d | L | L4 | B3 | H3 | H4 |
АИР100L6 N=2,2 кВт |
580 | 109 | 433 | 300 | 235 | 100 | 332 | 203 | 108 | 379 | 250 | 190 | 100 | 80 | 40 | M12-7H | 840 | 262 | 155 | 453 | 222 | |
АИР100L4 N=4 кВт |
||||||||||||||||||||||
А100L6 N=2,2 кВт |
870 | |||||||||||||||||||||
А100L4 N=4 кВт |
||||||||||||||||||||||
А112М4 N=5,5 кВт |
630 | 477 | 290 | 250 | 413 | 240 | 930 | |||||||||||||||
АИР112М4 N=5,5 кВт |
888 | |||||||||||||||||||||
5АМ112М4 N=5,5 кВт |
935 |
Материалы:
Назва деталі |
Материал для виконання | ||||
А |
Б |
К |
|||
Корпус, кришка корпусу, ковпак напірний (ВКС) | СЧ20 | БрО10Ф1 чи | 12х18Н9ТЛ | ||
БрО10Ц2 | |||||
по ГОСТ 1412-85 | по ГОСТ 977-88 | ||||
по ГОСТ613-79 | |||||
Колесо робоче | 12х13Л по ГОСТ 977-88 | ||||
Вал | Сталь 45 по ГОСТ1050-88 | Сталь 95х18 по ГОСТ5632-72 | |||
Сталь 95х18 по ГОСТ5632-72 |
Техничні характеристики насосів ВК, ВКС, ВКО
марка агрегата |
пода- ча, м3/ч |
на- пор, м |
рабочая зона, м3/ч |
марка эл/двигателя |
характеристики эл/двигателя |
габаритные размеры агрегата, мм |
h max, м * |
диа- метр патру- бков, мм ** |
масса агре- гата, кг |
|||||
L | L | B | H | H | ||||||||||
кВт | об/ мин |
ВК, ВКС |
ВКО | ВК (С, О) |
ВК, ВКО |
ВКС | ||||||||
ВК 1/16 | 3,6 | 16 | 1,1…3,7 | АИР 80В4 | 1,5 | 1500 | 755 | 766 | 315 | 332 | 443 | 4 | 25 | 65 |
(ВКС, ВКО) | 3,6 | 16 | 1…3,7 | АИР 90L4 | 2,2 | 1500 | 771 | 782 | 315 | 343 | 443 | 4 | 25 | 70 |
ВК 2/26 | 3,6 | 20 | 1,1…6 | АИР 100L6 | 2,2 | 1000 | 835 | 860 | 300 | 343 | 453 | 4 | 40 | 80 |
(ВКС, ВКО) | 7,2 | 26 | 6,5…8 | АИР 90L4 | 2,2 | 1500 | 805 | 830 | 300 | 343 | 453 | 4 | 40 | 72 |
7,2 | 26 | 5…8 | АИР 100L4 | 4 | 1500 | 835 | 860 | 300 | 343 | 453 | 4 | 40 | 83 | |
7,2 | 26 | 2,7…8 | АИР 112М4 | 5,5 | 1500 | 930 | 956 | 290 | 371 | 453 | 4 | 40 | 106 | |
ВК 4/28 | 14,4 | 28 | 11…18 | АИР 112М4 | 5,5 | 1500 | 897 | 920 | 290 | 366 | 444 | 4 | 40 | 105 |
(ВКС, ВКО) | 14,4 | 28 | 7,5…18 | АИР 132S4 | 7,5 | 1500 | 922 | 1112 | 310 | 403 | 484 | 4 | 40 | 125 |
ВК 5/24 | 18 | 24 | 15…18,5 | АИР 112М4 | 5,5 | 1500 | 903 | 920 | 290 | 366 | 452 | 4 | 50 | 109 |
(ВКС, ВКО) | 18 | 24 | 14…18,5 | АИР 132S4 | 7,5 | 1500 | 958 | 980 | 310 | 403 | 464 | 4 | 50 | 126 |
18 | 24 | 8,4…18,5 | АИР 132М4 | 11 | 1500 | 996 | 1018 | 310 | 403 | 464 | 4 | 50 | 137 | |
ВК 5/32 | 18 | 24(32) | 15…20 | АИР 112М4 | 5,5 | 1500 | 903 | 920 | 290 | 366 | 452 | 3,5 | 50 | 109 |
(ВКС, ВКО) | 18 | 24(32) | 14…20 | АИР 132S4 | 7,5 | 1500 | 958 | 980 | 310 | 403 | 464 | 3,5 | 50 | 126 |
18 | 24(32) | 8,4…20 | АИР 132М4 | 11 | 1500 | 996 | 1018 | 310 | 403 | 464 | 3,5 | 50 | 137 | |
ВК 10/45 | 36 | 45 | 32,5…38 | АИР 160М4 | 18,5 | 1500 | 1207 | 1236 | 335 | 499 | 567 | 3,0 | 65 | 240 |
(ВКС, ВКО) | 36 | 45 | 30…38 | АИР 180S4 | 22 | 1500 | 1137 | 1170 | 341 | 517 | 567 | 3,0 | 65 | 270 |
36 | 45 | 18…38 | АИР 180М4 | 30 | 1500 | 1187 | 1216 | 366 | 517 | 567 | 3,0 | 65 | 290 |
* Максимальна висота самовсмоктування – для насосов ВКС
** Діаметр вход и виход совпадають
Ціни на 1.04.2024 р.
Насоси вихрові
Модель Q/H Двигун Ціна насосу Ціна насосу Ціна агрегату ——————————————————————————————– з ПДВ—- на рамі з ПДВ з ПДВ |
|||||
ВК 2/26А | 7,2/26 | 4/1500 | 32805 | 34809 | 47985 |
ВК(с) 2/26А | 7,2/26 | 4/1500 | 36180 | 38175 | 50310 |
ВК4/28А | 14/28 | 7,5/1500 | 35175 | 38175 | 59007 |
ВК(с) 4/28А | 14/28 | 7,5/1500 | 38085 | 41100 | 61971 |
ВК 5/24А (ВК5/32А) | 18/24 (32) | 11/1500 | 40215 | 44227 | 68532 |
ВК(с) 5/24А (ВК(с)5/32А) | 18/24 (32) | 11/1500 | 43305 | 46311 | 70635 |
Техничні дані двигунів серії АИР та ціни на нові двигуни виробництва КНР й вартість перемотки статору електродвигуну
У зв’язку з коливанням курсу валюти, від якої залежить ціна двигуна й провіду вартість треба оговорювати на день замовлення.
Тип двигуна | При номинальному навантаженні | Кратні
сть пус ків ого ток а(К) |
Обмоточные данные статора | Ціна ремонту обмо
тки стат ору, гр |
Цена нового
елек тродвигуна/комбино- ваний
|
||||||||||||
кВт | Частота обертів ро
тора мин-1 |
Сила струму статора ,А | Коэффиц
потужності |
U,В | Dc—
dc мм |
l,мм | Z1 | Тип об
мо т ки |
dпр,мм | N | a1 | У1 | комутація | ||||
АИР56А2 | 0,18 | 3000 | 0,55 | 0,75 | 220/380 | 48,5 | 47 | 24 | 1 | 0.3 | 169 | 1 | 10;12 | ∆/Y | |||
АИР56В2 | 0,25 | 3000 | 0,7 | 0,79 | 6 | 220/380 | 48.5 | 53 | 24 | 1 | 0.34 | 137 | 1 | 10;12 | ∆/Y | ||
АИР63А2 | 0,37 | 3000 | 0,91 | 0,85 | 5 | 220/380 | 55.3 | 50 | 24 | 1 | 0.42 | 133 | 1 | 10;12 | ∆/Y | ||
АИР63В2 | 0,55 | 3000 | 1,31 | 0,85 | 5 | 220/380 | 55.3 | 67 | 24 | 1 | 0.47 | 100 | 1 | 10;12 | ∆/Y | ||
АИР71А2;АИС80А2 | 0,75 | 3000 | 3,0/1,7 | 0,83 | 6 | 220/380 | 62,8 | 68 | 24 | 1 | 0,63 | 78 | 1 | 10;12 | ∆/Y | ||
АИР71В2 | 1,1 | 3000 | 4,4/2,5 | 0,83 | 6 | 220/380 | 62,8 | 77 | 24 | 1 | 0,63 | 66 | 1 | 10;12 | ∆/Y | ||
АИР80А2 | 1,5 | 3000 | 5,7/3,3 | 0,85 | 7 | 220/380 | 72,8 | 78 | 24 | 1 | 0,8 | 61 | 1 | 10;12 | ∆/Y | ||
АИР80В2 | 2,2 | 3000 | 8,0/4,6 | 0,87 | 7 | 220/380 | 72,8 | 102 | 24 | 1 | 0,9 | 50 | 1 | 10;12 | ∆/Y | ||
АИР90L2 | 3,0 | 3000 | 10,6/6,1 | 0,87 | 7 | 220/380 | 81,8 | 100 | 24 | 1 | 1,12 | 42 | 1 | 10;12 | ∆/Y | ||
АИР100S2 | 4.0 | 3000 | 13,7/7,9 | 0,88 | 7,5 | 220/380 | 88.8 | 105 | 24 | 1 | 1.0*2 | 37 | 1 | 11;9;7 | ∆/Y | ||
АИР100L2 | 5,5 | 3000 | 18,4/10,7 | 0,88 | 7,5 | 220/380 | 88.8 | 136 | 24 | 1 | 1.12*2 | 30 | 1 | 11;9 | ∆/Y | ||
АИР112М2 | 7,5 | 3000 | 26,0/15,0 | 0,88 | 7,5 | 220/380 | 108 | 125 | 36 | 1 | 1.25*2 | 18 | 1 | 14;16;18 | ∆/Y | ||
АИР132М2 | 11 | 3000 | 37,0/21,0 | 0,9 | 7,5 | 220/380 | 127 | 130 | 36 | 1 | 1,12*2 | 29 | 2 | 14;16;18 | ∆/Y | ||
АИР160S2 | 15 | 3000 | 28,2/18,8 | 0,89 | 7 | 220/380 | 140 | 120 | 36 | 2 | 1.32*2 | 15+16 | 2 | 13 | ∆/Y | ||
АИР160М2 | 18,5 | 3000 | 59,9/34,6 | 0,9 | 7 | 220/380 | 140 | 145 | 36 | 2 | 1.32*2 | 12+13 | 2 | 13 | ∆/Y | ||
АИР180S2 | 22 | 3000 | 72.8/42.1 | 0,89 | 7 | 220/380 | 155 | 120 | 36 | 2 | 1.50*2 | 12+13 | 2 | 13 | ∆/Y | ||
АИР180М2 | 30 | 3000 | 98.7/57.1 | 0,9 | 7,5 | 220/380 | 155 | 160 | 36 | 2 | 1,50*3 | 10+10 | 2 | 13 | ∆/Y | ||
АИР200М2 | 37 | 3000 | 118/68.6 | 0,87 | 7 | 220/380 | 178 | 150 | 36 | 2 | (1,6+1,5)*2 | 10+10 | 2 | 11 | ∆/Y | ||
АИР200L2 | 45 | 3000 | 142/82.6 | 0,88 | 7,5 | 220/380 | 178 | 175 | 36 | 2 | 1,32*6 | 9+9 | 2 | 11 | ∆/Y | ||
АИР225М2АИС250М2К | 55 | 3000 | 170/98.2 | 0,91 | 7,5 | 220/380 | 195 | 195 | 36 | 2 | 1,6*5 | 7+8 | 2 | 11 | ∆/Y | ||
АИР250S2 | 75 | 3000 | 237/137 | 0,9 | 7,5 | 220/380 | 218 | 185 | 48 | 2 | 1,60*8 | 5+5 | 2 | 14 | ∆/Y | ||
АИР250М2 | 90 | 3000 | 277/160 | 220/380 | 218 | 210 | 48 | 2 | 1,60*9 | 4+5 | 2 | 14 | ∆/Y | ||||
АИР280S2 | 110 | 3000 | 208/120 | 380/660 | 260 | 260 | 42 | 2 | 1.50*6 | 6 | 2 | 15 | ∆/Y | дог. | |||
АИР280М2 | 132 | 3000 | 220/380 | ∆/Y | дог. | ||||||||||||
АИР315S2 | 160 | 3000 | 220/380 | ∆/Y | дог. | ||||||||||||
АИР315М2 | 200 | 3000 | 220/380 | ∆/Y | дог. | ||||||||||||
АИР355S2 | 250 | 3000 | 220/380 | ∆/Y | дог. | дог. | |||||||||||
АИР355М2 | 315 | 3000 | 220/380 | ∆/Y | дог. | дог. | |||||||||||
1500 ОБ/МИН | |||||||||||||||||
АИР56В4 | 0,18 | 1500 | 220/380 | ∆/Y | |||||||||||||
АИР63А4 | 0,25 | 1500 | 0,83 | 0,67 | 5 | 220/380 | ∆/Y | ||||||||||
АИР63В4 | 0,37 | 1500 | 1,18 | 0,7 | 5 | 220/380 | ∆/Y | ||||||||||
АИР71А4 | 0,55 | 1500 | 2,8/1,6 | 0,7 | 5 | 220/380 | 67,8 | 65 | 36 | 1 | 0,5 | 91 | 1 | 8;10;12 | ∆/Y | ||
АИР71В4 | 0,75 | 1500 | 3,3/1,9 | 0,73 | 5 | 220/380 | 67,8 | 76 | 36 | 1 | 0,56; | 72 | 1 | 8;10;12 | ∆/Y | ||
АИР80А4 | 1,1 | 1500 | 4.7/2.7 | 0,81 | 5,5 | 220/380 | 85.8 | 78 | 36 | 1 | 0,63; | 60 | 1 | 8;10;12 | ∆/Y | ||
АИР80В4 | 1,5 | 1500 | 6.1/3.5 | 0,83 | 5,5 | 220/380 | 85.8 | 98 | 36 | 1 | 0,71 | 48 | 1 | 8;10;12 | ∆/Y | ||
АИР90L4 | 2,2 | 1500 | 8.6/5.0 | 0,83 | 5,5 | 220/380 | 95.8 | 100 | 36 | 1 | 0,85; | 41 | 1 | 8;10;12 | ∆/Y | ||
АИР100S4 | 3 | 1500 | 11.6/6.7 | 0,83 | 7 | 220/380 | 103.8 | 98 | 36 | 1 | 1.12 | 38 | 1 | 8;10;12 | ∆/Y | ||
АИР100L4 | 4 | 1500 | 14.7/8.5 | 0,83 | 7 | 220/380 | 103.8 | 127 | 36 | 1 | 1.32 | 29 | 1 | 8;10;12 | ∆/Y | ||
АИР112М4 | 5,5 | 1500 | 20.0/11.0 | 0,86 | 7 | 220/380 | 120 | 125 | 36 | 1 | 1,06*2 | 26 | 1 | 8;10;12 | ∆/Y | ||
АИР132S4 | 7,5 | 1500 | 36.0/15.0 | 0,86 | 7,5 | 220/380 | 140 | 115 | 36 | 1 | 1.32*2 | 23 | 1 | 8;10;12 | ∆/Y | ||
АИР132М4 | 11 | 1500 | 38.0/22.0 | 0,87 | 7,5 | 220/380 | 140 | 160 | 36 | 1 | 1,12*2 | 33 | 2 | 8;10;12 | ∆/Y | ||
АИР160S4 | 15 | 1500 | 50.2/29.0 | 0,87 | 7 | 220/380 | 163 | 150 | 48 | 2 | 1,32*4 | 6+7 | 1 | 10 | ∆/Y | ||
АИР160М4 | 18,5 | 1500 | 59.9/34.6 | 0,84 | 7 | 220/380 | 48 | ∆/Y | |||||||||
АИР180S4 | 22 | 1500 | 73.2/42.4 | 0,89 | 7 | 220/380 | 190 | 150 | 48 | 2 | 1.6*2 | 11+12 | 2 | 10 | ∆/Y | ||
АИР180М4 | 30 | 1500 | 98.8/57.1 | 0,87 | 7 | 220/380 | 190 | 200 | 48 | 2 | 1,32*3 | 8+9 | 2 | 10 | ∆/Y | ||
АИР200М4 | 37 | 1500 | 118/68.6 | 0,89 | 7,5 | 220/380 | 208 | 195 | 48 | 2 | 1.18*6 | 7+8 | 2 | 10 | ∆/Y | ||
АИР200L4 | 45 | 1500 | 143/83 | 0,89 | 7,5 | 220/380 | 208 | 235 | 48 | 2 | 1,60*4 | 6+7 | 2 | 10 | ∆/Y | ||
АИР225М4 | 55 | 1500 | 174/100 | 0,89 | 7 | 220/380 | 235 | 220 | 48 | 2 | 1.5*2 + 1.40 | 12+13 | 4 | 10 | ∆/Y | ||
АИР250S4 | 75 | 1500 | 237/137 | 0,89 | 7,5 | 220/380 | 273 | 225 | 60 | 2 | 1.4*5 | 9+9 | 4 | 12 | ∆/Y | ||
АИР250М4 | 90 | 1500 | 282/164 | 220/380 | 273 | 250 | 60 | 2 | 1,50*5 | 8+8 | 4 | 12 | ∆/Y | ||||
АИР280S4 | 110 | 1500 | 220/380 | ∆/Y | дог. | ||||||||||||
АИР280М4 | 132 | 1500 | 220/380 | ∆/Y | дог. | ||||||||||||
АИР315S4 | 160 | 1500 | 220/380 | ∆/Y | дог. | ||||||||||||
АИР315М4 | 200 | 1500 | 220/380 | ∆/Y | дог. | ||||||||||||
АИР355S4 | 250 | 1500 | 220/380 | ∆/Y | дог. | ||||||||||||
АИР355М4 | 315 | 1500 | 220/380 | ∆/Y | дог. | дог. | |||||||||||
1000 об/мин | |||||||||||||||||
АИР63А6 | 0,18 | 1000 | 220/380 | ∆/Y | |||||||||||||
АИР63В6 | 0,25 | 1000 | 1,04 | 0,6 | 4 | 220/380 | ∆/Y | ||||||||||
АИР71А6 | 0,37 | 1000 | 2,3/1,3 | 0,65 | 4,5 | 220/380 | 77,8 | 65 | 36 | 1 | 0,45 | 110 | 1 | 6;8 | ∆/Y | ||
АИР71В6 | 0,55 | 1000 | 3/1.7 | 0,7 | 4,5 | 220/380 | 77.8 | 90 | 36 | 1 | 0,5 | 86 | 1 | 6;8 | ∆/Y | ||
АИР80А6 | 0,75 | 1000 | 3.9/2.3 | 0,72 | 4,5 | 220/380 | 88.8 | 78 | 36 | 1 | 0,56 | 78 | 1 | 6;8 | ∆/Y | ||
АИР80В6 | 1,1 | 1000 | 5.3/3.1 | 0,74 | 4,5 | 220/380 | 88.8 | 98 | 36 | 1 | 0,71 | 57 | 1 | 6;8 | ∆/Y | ||
АИР90L6 | 1,5 | 1000 | 7.2/4.2 | 0,72 | 6 | 220/380 | 99.8 | 110 | 36 | 1 | 0,8 | 52 | 1 | 6;8 | ∆/Y | ||
АИР100L6 | 2,2 | 1000 | 9.6/5.6 | 0,74 | 6 | 220/380 | 112.8 | 120 | 36 | 1 | 1,06 | 42 | 1 | 6;8 | ∆/Y | ||
АИР112МА6 | 3 | 1000 | 13/7.8 | 0,71 | 6 | 220/380 | 132 | 100 | 54 | 1 | 1,12 | 28 | 1 | 8;10;12 | ∆/Y | ||
АИР112МВ6 | 4 | 1000 | 16/9.1 | 0,81 | 6 | 220/380 | 132 | 125 | 54 | 1 | 1,25 | 24 | 1 | 8;10;12 | ∆/Y | ||
АИР132S6 | 5,5 | 1000 | 21/12.0 | 0,8 | 7 | 220/380 | 154 | 115 | 54 | 1 | 1,06*2 | 21 | 1 | 8;10;12 | ∆/Y | ||
АИР132М6 | 7,5 | 1000 | 28/16 | 0,81 | 7 | 220/380 | 154 | 160 | 54 | 1 | 1,25*2 | 15 | 1 | 8;10;12 | ∆/Y | ||
АИР160S6 | 11 | 1000 | 40.2/23.2 | 0,83 | 6,5 | 220/380 | 180 | 150 | 54 | 1 | 1,50*2 | 14 | 1 | 8;10;12 | ∆/Y | ||
АИР160М6 | 15 | 1000 | 53.2/30.8 | 0,85 | 6,5 | 220/380 | 180 | 210 | 54 | 1 | 1.00*2 | 31 | 3 | 8;10;12 | ∆/Y | ||
АИР180М6 | 18,5 | 1000 | 64.0/37.2 | 0,85 | 6,5 | 220/380 | 210 | 180 | 72 | 2 | 1,5 | 9+9 | 2 | 10 | ∆/Y | ||
АИР200М6 | 22 | 1000 | 74.6/43.2 | 0,83 | 6,5 | 220/380 | 236 | 172 | 72 | 2 | 1,25 + 1,32 | 12+13 | 3 | 10 | ∆/Y | ||
АИР200L6 | 30 | 1000 | 101/58 | 0,85 | 6,5 | 220/380 | 236 | 210 | 72 | 2 | 1,40*2 | 10+11 | 3 | 10 | ∆/Y | ||
АИР225М6 | 37 | 1000 | 125/72.4 | 0,85 | 6,5 | 220/380 | 258 | 190 | 72 | 2 | 1,60*2 | 9+9 | 3 | 10 | ∆/Y | ||
АИР250S6 | 45 | 1000 | 150/87 | 0,85 | 6,5 | 220/380 | 297 | 170 | 72 | 2 | 1,50*3 | 9+9 | 3 | 10 | ∆/Y | ||
АИР250М6 | 55 | 1000 | 179/103 | 0,86 | 6,5 | 220/380 | 297 | 210 | 72 | 2 | 1,40*4 | 7+8 | 3 | 10 | ∆/Y | ||
АИР280S6 | 75 | 1000 | 137 | 0,9 | 6,5 | 220/380 | ∆/Y | дог. | |||||||||
АИР280М6 | 90 | 1000 | 220/380 | ∆/Y | дог. | ||||||||||||
АИР315S6 | 110 | 1000 | 220/380 | ∆/Y | дог. | ||||||||||||
АИР315М6 | 132 | 1000 | 220/380 | ∆/Y | дог. | ||||||||||||
АИР335S6 | 160 | 1000 | 320 | 380 | 425 | 295 | 72 | 2 | 1.40*12 | 8+8 | 3 | 10 | ∆ | дог. | дог. | ||
АИР355М6 | 200 | 1000 | 401 | 380 | 425 | 375 | 72 | 2 | 1.70*6 | 11 | 6 | 10 | ∆ | дог. | дог. | ||
АИР355МLА6 | 250 | 1000 | 220/380 | ∆/Y | дог. | дог. | |||||||||||
АИР355МLС6 | 315 | 1000 | 220/380 | ∆/Y | дог. | дог. | |||||||||||
750 об/мин | |||||||||||||||||
АИР71В8 | 0,25 | 750 | 1,8/1,0 | 0,65 | 4 | 220/380 | 76,8 | 73 | 36 | 1 | 0,4 | 133 | 1 | 5;7 | ∆/Y | ||
АИР80А8 | 0,37 | 750 | 2,7/1,05 | 0,61 | 4 | 220/380 | 85,8 | 78 | 36 | 1 | 0,5 | 100 | 1 | 5;7 | ∆/Y | ||
АИР80В8 | 0,55 | 750 | 3.6/2.1 | 0,63 | 4 | 220/380 | 85.8 | 115 | 36 | 1 | 0,56 | 80 | 1 | 5;7 | ∆/Y | ||
АИР90LА8 | 0,75 | 750 | 3.6/2.1 | 0,66 | 3,5 | 220/380 | 105.8 | 100 | 48 | 1 | 0,63 | 68 | 1 | 7;5 | ∆/Y | ||
АИР90LВ8 | 1,1 | 750 | 3,32 | 0,7 | 3,5 | 220/380 | ∆/Y | ||||||||||
АИР100L8 | 1,5 | 750 | 6.8/3.9 | 0,73 | 3,5 | 220/380 | 116.8 | 120 | 48 | 1 | 0,85 | 50 | 1 | 6;8 | ∆/Y | ||
АИР112МА8 | 2,2 | 750 | 11/6.1 | 0,71 | 6 | 220/380 | 132 | 100 | 48 | 1 | 1,06 | 40 | 1 | 6;8 | ∆/Y | ||
АИР112МВ8 | 3 | 750 | 13/7.8 | 0,74 | 6 | 220/380 | 132 | 130 | 48 | 1 | 1,18 | 31 | 1 | 6;8 | ∆/Y | ||
АИРМ132S8 | 4 | 750 | 18/10 | 0,7 | 6 | 220/380 | 158 | 115 | 48 | 1 | 1,4 | 28 | 2 | 6;8 | ∆/Y | ||
АИР132М8 | 5,5 | 750 | 24/14 | 0,74 | 6 | 220/380 | 158 | 160 | 48 | 1 | 1,12*2 | 21 | 1 | 6;8 | ∆/Y | ||
АИР160S8 | 7,5 | 750 | 30/17.5 | 0,75 | 5,5 | 220/380 | 180 | 150 | 48 | 1 | 1,18*3 | 20 | 1 | 6;8 | ∆/Y | ||
АИР160М8 | 11 | 750 | 43.7/25.3 | 0,8 | 6 | 220/380 | 180 | 210 | 48 | 1 | 1,40*3 | 14 | 1 | 6;8 | ∆/Y | ||
АИР180М8 | 15 | 750 | 57/32.9 | 0,82 | 5,5 | 220/380 | 210 | 195 | 72 | 2 | 1,32*2 | 10+11 | 2 | 7 | ∆/Y | ||
АИР200М8 | 18,5 | 750 | 66/38.5 | 0,81 | 6 | 220/380 | 236 | 175 | 72 | 2 | 1,40 | 21+21 | 4 | 10 | ∆/Y | ||
АИР200L8 | 22 | 750 | 80/46.4 | 0,71 | 6 | 220/380 | 236 | 210 | 72 | 2 | 1,50*2 | 9+9 | 4 | 7 | ∆/Y | ||
АИР225М8 | 30 | 750 | 107/62.1 | 0,81 | 6 | 220/380 | 258 | 200 | 72 | 2 | 1,25*4 | 7+7 | 2 | 7 | ∆/Y | ||
АИР250S8 | 37 | 750 | 134/77.9 | 0,78 | 6 | 220/380 | 297 | 190 | 72 | 2 | 1,50*2 | 14+14 | 4 | 7 | ∆/Y | ||
АИР250М8 | 45 | 750 | 163/94 | 0,79 | 6 | 220/380 | 297 | 215 | 72 | 2 | 1,60*2 | 12+12 | 4 | 7 | ∆/Y | ||
АИР280S8 | 55 | 750 | 106 | 0,86 | 6 | 220/380 | ∆/Y | дог. | |||||||||
АИР280М8 | 75 | 750 | 141 | 0,87 | 6 | 220/380 | ∆/Y | дог. | |||||||||
АИР315S8 | 90 | 750 | 220/380 | ∆/Y | дог. | дог. | |||||||||||
5АМ315М8 | 110 | 750 | 220/380 | ∆/Y | дог. | дог. | |||||||||||
5АМ355S8 | 132 | 750 | 220/380 | ∆/Y | дог. | дог. | |||||||||||
5АМ355МВ8 | 160 | 750 | 324 | 380 | 440 | 375 | 72 | 2 | 1.25*6 | 21 | 8 | 8 | ∆ | дог. | дог. | ||
5АМ355LА8 | 200 | 750 | 220/380 | ∆/Y | дог. | дог. | |||||||||||
А355МLВ8 | 250 | 750 | 220/380 | ∆/Y | дог. | дог. |
Характеристики асінхроних двигунів. Для правильної експлуатації асінхроного двигуна необхідно знати його характеристики:
механичну й робочі. Примітка. Iп – пусковий струм, Iном – номінальний струм.
Механична характеристика. Залежність частоти обертів ротора від навантаження (обертаємого моменту на валу)
називается механичною характеристикою асінхроного двигуна (рис. 1, а). При номинальному навантажені частота обертів для різних двигунів
зазвичай составляє 98—92,5 % частоти обертів n1 (ковзання sном = 2 – 7,5 %). Чим більш навантаження, т. е. обертаючий момент,
який повинен розвивати двигун, тем менш частота обертів ротору. Як показує крива:
Рис. 1. Механичні характеристики асінхроного двигуна:
а — природна; б — при включенні пускового реостату
на рис. 1, а, частота обертів асінхроного двигуна лишь незначно снижується при збільшенні навантаження у діапазоні від нуля
до найбільшого ії значення. Тому кажуть, що такий двигун має жостку механичну характеристику.
Найбільший обертаємий момент Mmax двигун развиває при деякому ковзані skp, що складає 10—20%. Відношення Mmax/Mном
определяє перегрузочну здібность двигуна, а відношення Мп/Мном — його пускові здібності.
Двигун може стійко працювати тільки при забезпечені саморегулювання, т. е. автоматичному встановленні рівноваги між доданим
до валу моментом навантаження Мвн та моментом М, що розвивається двигуном. Цієї вимозі відповідає верхня частина характеристики
до досягнення Mmax (до точки В). Якби навантажуючий момент Мвн превищує момент Mmax, то двигун тіряє стійкість й зупиняється,
при цьому по обмоткам машини буде довго проходити струм у 5—7 разів більш номинального, й вони можуть згоріти.
При включені у ланцюг обмоток ротору пускового реостату отримуємо сімейство механичних характеристик (рис. 1,б).
Характеристика 1 при работі двигна без пускового реостата называється природною. Характеристики 2, 3 и 4, одержувані при
підключенні до обмотки ротору двигуна реостату з опіром R1п (крива 2), R2п (крива 3) и R3п (крива 4), называють реостатними
механичними характеристиками. При включенні пускового реостату механична характеристика стає більш м’ягкой (більш крутопадаючою),
оскільки збільшується активний опір ланцюгу ротору R2 й збільшується sкp. При цьому зменшується пусковий струм. Пусковий момент Мп
також залежіть від R2. Можна так підібрати опір реостату, щоб пусковий момент Мп був дорівняний найбільшому Мmax.
У двигуні з збільшеним пусковим моментом природна механична характеристика приближується по своеї формі до характеристики двигуна
з включенним пусковим реостатом. Обертаємий момент двигуна з двойною білиною клітиною дорівнює сумі двох моментів,
створюваємих робочою та пусковою клітинами. Цьому характеристику 1 (рис. 2) можна отримати шляхом підсумовування характеристик 2 и 3,
створюваємих ціми клітинами. Пусковий момент Мп цього двигуна значитно більш, ніж момент М’п звичайного короткозамкнутого двигуна.
Механична характеристика двигуна з глибокими пазами така ж, як й у двигуна з двойною белиною клітиною.
Робочі характеристики. Робочими характеристиками асінхроного двигуна называються у залежності від частоти обертів n (чи ковзання s),
моменту на валу М2, струму статору I1коефіціента корисного дійства φ та cosφ1, від корисної потужності Р2 = Рmx при номінальних значеннях
напруги U1 та частоти f1 (рис. 3). Вони будуються тільки для зони практичної стійкої роботи двигуна, т. е. від ковзання, рівного нулю, до ковзання,
що превищує номинальне на 10—20%. Частота обертів n зі зростанням отдаваемої потужності Р2 міняється замало, так само як й у механичної характеристике;
обертаємий момент на валу М2 пропорційний потужності Р2, він менш електромагнитного моменту М на значення гальмівного моменту Мтр,
створюваного силами тертя.
Струм статору I1, збільшується зі збільшенням відданої потужності, але при Р2 = 0 мається деякий струм холостого ходу I0. К. К. Д. міняеться приблизно
так же, як й у трансформаторі, сщо зберігае достатньо велике значення у порівняно широкому діапазоні навантаження.
Найбільше значення к. к. д. для асінхроних двигунів середньої та великої потужності составляє 0,75—0,95 (машини великої потужності
мають відповідно більший к. к. д.). Коефиціент потужності cosφ1 асінхроних двигунів середньої й більшої потужності при повному навантаженні
дорівнює 0,7—0,9. Отже, вони завантажують електричні станції та мережі значними реактивними струмами (від 70 до 40% номинального струма),
що є суттєвим недоліком цих двигунів.
Рис. 2. Механична характеристика асінхроного двигуна з підвищеним пусковым моментом (з двойною белиною клітиною)
Рис. 3. Робочі характеристики асінхроного двигуна
При навантаженнях 25—50 % номинальної, які часто зустрічаються при експлуатації різних механизмів, коефиціент потужності зменшиться
до незадовільних з енергетичної крапки зору значень (0,5—0,75).
При знятті навантаження з двигуна коефиціент потужності зменшується до значень 0,25—0,3, цьому неможна допускати роботу асінхроних
двигунів при холостому ході й значних недовантаженнях.
Робота при пониженої напрузі та урвище однієї з фаз.
Пониження напруги мережі не надає суттєвого впливу на частоту обертів ротору асінхроного двигуна. Однак в цьому випадку сильно зменшиться
найбільший обертаємий момент, який може розвити асінхроний двигун (при пониженні напруги на 30% він зменшується приблизно у 2 рази).
Тому при значному падінні напруги двигун може зупинитися, а при низькой напрузі — не ввімкнутися у роботу.
На е. п. с. зміного струму при зменшенні напруги у контактної мережі відповідноно зменшується й напруга у трехфазної мережі,
від якої живляться асінхроні двигуни, що приводять в обертання допоміжні машини (вентилятори, компресори, насоси).
Для того щоб забезпечити нормальну роботу асінхроних двигунів при зменшеної напрузі (вони повині нормально працювати при зменшенні напруги до 0,75Uном),
потужність усіх двигунів допоміжних машин на е. п. с. береться приблизно в 1,5—1,6 раза більшей, ніж це необхідно для приводу їх при номинальної напрузі.
Такий запас по потужності необхідний також із-за деякої несіметрії фазних напруг, так как на е. п. с. асінхроні двигуни живляться не от трифазного генератору,
а від розщеплювача фаз. При несіметрії напруг фазні струми двигуна будуть неодинакові й здвиг між ними по фазі не буде рівний 120°.
У результаті по однієї з фаз буде протікати більший струм, викликаючий збільшений нагрів обмоток даної фази. Це змушує обмежувати навантаження
двигуна порівняно з роботою його при сіметричної напрузі. Крім того, при несіметрії напруги виникає не кругове, а елиптичне обертаєме магнитне поле
й кілька змінюється форма механичної характеристики двигуна. При цьому зменшується його найбільший та пусковий моменти. Несіметрію напруг
характеризують коефиціентом несіметрії, який рівний середньому відносному (у процентах) відхиленню напруг у окремих фазах від середнього
(сіметричної) напруги. Систему трифазних напруг прийнято рахувати практично сіметричною, коли цей коефиціент менше 5 %.
При зриву однієї з фаз двигун продовжує працювати, але по нешкодженим фазам будуть протікати збільшені струми,що викликають збільшений
нагрів обмоток, такий режим не повинен допускатися. Пуск двигуна з обірваною фазою неможливий, так как при цьому не створюється обертаєме
магнитне поле, внаслідок чого ротор двигуна не буде обертатися.
Використання асінхроних двигунів для приводу допоміжних машин е. п. с. забезпечує значні переваги порівняно з двигунами постійного струму.
При зменшенні напруги у контактній мережі частота обертів асінхроних двигунів, а отже, й подача компресорів, вентиляторів, насосів практично
не змінюються. У двигунах же постійного струму частота обертів пропорциональна напрузі, що живіть, тому подача цих машин суттєво зменшується.
При агрегатації насосів споживачем своїми фахівцями дюже
часто відбуваються наступні помилки:
- Не виставлений зазор між полумуфтами, який повинен составляти від 3 мм до 10 мм виходячи з конструкції агрегату.
- Коли зазор занадто малий, то відбувається горизонтальний перегруз передних підшипникових вузлів насосу та електродвигуна,
- що приводить до перегріву цих вузлів та збільшеної потребі електроэнергії, а це зазвичай приводить до виходу з ладу електродвигуна,
- якщо не стоить станція керування та захисту насосу.
- Якщо п.1 виключен , а споживання електроенергії залишається збільшеним , то потрібно перевірити гранбуксу сальникової набивки й
- якщо вона зажата (транспортний різновид) , то треба ії віпустити , щоб рідина слабо капала через сальникову набивку,
- тим самим смочувовши ії.
- При подготовці до запуску насос не прокручується, що відбувається із-за того, що не була проведена ревизія підшипникових вузлів агрегату
- або при транспортировці виникло зміщення валів агрегату. Тому як агрегат не виглядає треба обов’язково провести ревизію та перевірити
- зазори між полумуфтами й соосність насосу й електродвигуна, тому що коли провдять агрегатацію на стару раму — це дюже важливо.
- Помилка користувача тому, що він прислухається до думки «дяди Васі» й часто його помилковий фах без усяких спроб перевірки його базових знань .
- Це завжди приводить до виходу з ладу електродвигуна, якщо не стоить станція керування та захисту агрегату.
- Щоб виключити виход з ладу електричної частини агрегату, треба ставити станцію керування та захисту, тим самим ми виключаем людський фактор
- при монтажі й захищаємо електродвигун при подачі неякісної електроенергії, щоо часто є у сільскій місцевості. При керуванні насосу станцією
- з перетворювачем частоти економія енергоресурсів й механічних ресурсів агрегату досягає 40%.
- При збільшеної вібрації насосу (насосного агрегату), треба проверити якість заливки фундаментної рами. Також треба розгрузити всасувалний
- й напірний патрубоки. Перевірити кріпильні з’єднання агрегату.
Продукція ТМ VARNA
Самовсмоктующі вихрові насоси з нержавіючої сталі
(газорідинні електронасоси-змішувачі)ТМ VARNA QY(B)/QYL(B)
ЗАСТОСУВАННЯ:
1.Обладнання по обробці газорідинних сумішей, по подготовці озонованої води, по биологічної обрабці;
2.Подача тепло- або холодоносіїв для пристроїв регулювання температури;
3.Системи фільтрації; откачування з підземних резервуарів й подача під високим тиском легколетючих рідин
(газолін, бензин, різні розчини й т. д.);
4.Аэрозольна обробка води, харчових продуктів, химичних розчинів, відходів;
5.Основне застосування ( тривала робота, зміна гідравлічного тиску); водопостачання висотних будівель;
упорскування води у резервуари високого тиску; подача води у проточний нагрівач;
Перекачування рідини, що піниться, подача рідини по довгим горизонтальним трубопроводам, де можливо
виникнення повітряних “мішків”.
ОСОБЛИВОСТІ ЕКСПЛУАТАЦІЇ
1.QY Й QYL призначені для подачі чистої рідини з низкою в’язкістю, а також рідин насичених газами;
2.QYB и QYLB призначені для подачі вибухопожежобезопасної чистої рідини з низкою в’язкістю, рідин,
що насичені газами , а також для получення газорідиних сумішей;
3.Температура рідини : від -15 градусів С до = 220 градусів С;
4.Об’єм газу по відношенню до рідин 8-10 %;
5.Максимальна температура довкілля до = 40 градусів С;
6. Материал проточної частини-нержавіюча сталь AISI 304;
7.Вхід-горизонтальний, а виход -вертикальний;
8.Електродвигун асинхроний з короткозамкнутим ротором ;
9.Ступінь захисту IP 44;
10.Клас ізоляції F.
ОСОБЛИВОСТІ ЕКСПЛУАТАЦІЇ
1.Можуть всасувати воду одночасно з газом й под високим тиском, змішувати їх внутри себе ,
утворюючи сверхтонкі повітряні бульбашки 20-30 мкм;
2.Мають стійкі показники , високу ефектівність й низький рівень шуму;
3.Ефектівність утворення газорідиної суміши суттєво вище, ніж получення ії традиційним методом;
4.При використанні у системах підготовки й перекачуванню газорідинних сумішей , суспензій, дозволяють
суттєво зменшити затрати на оболаднання. Повітряні компресор, різні змішувачі, резервуар повітря під високим
тиском можуть не використовуватися, а проблеми, зв’язані з нестійкою й нестабильною подачею повітря й закипанням
з великими бульбашками повітря, які можуть утворюватися при традиційної технології , будуть усунені.
5.При використанні у обладнанні по підготовці озонованої води, багато змішувачів й великі окислювальні колони можуть
не використовуваться й таким чином вартість обладнання значно зменшується. Коефіціент розчинення газу у рідині може
превищувати 95%.
6.Дюже прості у конструкції та експлуатациії, зносостійкі, легкі у техничному обслуговуванні й не потребують більшої
кількості комплектуючих.
УМОВНІ ПОЗНАЧЕННЯ
40QYL(B)-6
- 40-діаметр вхідного патрубку;
- QY-газорідинний самовсмоктующий електронасос-змішувач;
- L-консольне виконання;
- (В)-вибухозахищене виконання;
- 6-номинальна подача, м3/г.
ТАБЛИЦЯ ХАРАКТЕРИСТИК
модель | Приводной двигун | ВИСОТА ПОДАЧІ | ||||||||||||||
кВт | 1ф/3ф | H
(м) |
10 | 20 | 30 | 40 | 50 | 60 | 70 | |||||||
20QY-1
20QYB-1 |
0.55
1.1
3
4
5.5
7.5
0.55
1.1
4
7.5
|
1f/3f
3f
1f/3f 3f
3f
3f
1f/3f
3f
1f/3f
3f
3f
3f |
H (m)
|
2.8 | 2.2 | 1.6 | 1 | 0.4 | ||||||||
25QY-2
25QYB-2 |
3.5 | 2.8 | 2.5 | 2 | 1.6 | 1 | ||||||||||
40QY-6
40QYB-6 |
8 | 7.5 | 6.5 | 6 | 5.5 | 4.5 | 3.5 | |||||||||
50QY-12
50QYB-12 |
18 | 16 | 15 | 14 | 12 | 10 | 7.5 | |||||||||
20QYL-1
20QYLB-1 |
2.8 | 2.2 | 1.6 | 1 | 0.4 | |||||||||||
25QYL-2
25QYLB-2 |
|
3.5
|
2.8
|
2.5
|
2
|
1.6
|
1
|
|
|
|
|
|||||
40QYL-6
40QYLB-6 |
|
8
|
7.5
|
6.5
|
6
|
5.5
|
4.5
|
3.5
|
|
|
|
|||||
50QYL-12
50QYLB-12 |
|
18
|
16
|
15
|
14
|
12
|
10
|
7.5
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
ГАБАРИТНО-ПРИЕДНУВАЛЬНІ
РОЗМІРИ Й ВАГА QY(B)
модель | НА | НВ | НС | HG | AB | AC | L | LA | LB | LC | LD | LE | LF | S | D | E | Вага
кг |
20QY-1 | 128 | 158 | 71 | 195 | 150 | 110 | 320 | 55 | 20 | 90 | 120 | 100 | G3/4 | G1/2 | 7 | 10 | |
20QYB-1 | 128 | 158 | 71 | 260 | 150 | 110 | 320 | 55 | 20 | 90 | 120 | 100 | G3/4 | G1/2 | 7 | 20 | |
25QY-2 | 150 | 185 | 80 | 214 | 165 | 125 | 327 | 60 | 28 | 100 | 130 | 105 | 145 | G1 | G3/4 | 10 | 14 |
25QYB-2 | 150 | 185 | 80 | 340 | 165 | 125 | 327 | 60 | 28 | 100 | 130 | 105 | G1 | G3/4 | 10 | 27 | |
40QY-6 | 185 | 230 | 100 | 270 | 200 | 160 | 444 | 70 | 40 | 140 | 180 | 135 | 180 | G1 1/2 | G1 1/4 | 12 | 36 |
40QYB-6 | 197 | 242 | 112 | 400 | 225 | 190 | 451 | 70 | 40 | 140 | 180 | 142 | G1 1/2 | G1 1/4 | 12 | 58 | |
50QY-`12 | 232 | 290 | 132 | 345 | 280 | 216 | 570 | 77 | 47 | 140 | 200 | 190 | 210 | G2 | G1 1/2 | 12 | 63 |
50QYB-12 | 232 | 290 | 132 | 470 | 280 | 216 | 570 | 77 | 47 | 140 | 200 | 190 | G2 | G1 1/2 | 12 | 91 |
ГАБАРИТНО-ПРИЕДНУВАЛЬНІ
РОЗМІРИ Й ВАГА QYL(B)
модель | НА | НВ | НС | HG | AB | AC | L | LA | LB | LC | LD | LE | LF | S | D | E | Вага
кг |
20QYL-1 | 198 | 228 | 141 | 265 | 265 | 225 | 532 | 55 | 20 | 228 | 388 | 135 | G3/4 | G1/2 | 8.5 | 26 | |
20QYLB-1 | 198 | 228 | 141 | 330 | 265 | 225 | 532 | 55 | 20 | 228 | 388 | 135 | G3/4 | G1/2 | 8.5 | 36 | |
25QYL-2 | 220 | 255 | 150 | 284 | 275 | 235 | 610 | 60 | 28 | 293 | 453 | 85 | 145 | G1 | G3/4 | 11 | 36 |
25QYLB-2 | 220 | 255 | 150 | 410 | 275 | 235 | 610 | 60 | 28 | 293 | 453 | 85 | G1 | G3/4 | 11 | 48 | |
40QYL-6 | 255 | 300 | 170 | 340 | 345 | 305 | 721 | 70 | 40 | 363 | 523 | 152 | 180 | G1 1/2 | G1 1/4 | 11 | 65 |
40QYLB-6 | 265 | 312 | 182 | 470 | 345 | 305 | 721 | 70 | 40 | 363 | 523 | 152 | G1 1/2 | G1 1/4 | 11 | 88 | |
50QYL-`12 | 302 | 360 | 203 | 415 | 390 | 350 | 816 | 77 | 47 | 450 | 610 | 158 | 210 | G2 | G1 1/2 | 11 | 99 |
50QYLB-12 | 302 | 360 | 203 | 540 | 390 | 350 | 816 | 77 | 47 | 450 | 610 | 158 | G2 | G1 1/2 | 11 | 128 |
Продукція ТМ DAB
У зв’язку з повномаштабною агресією росії
ціни бажано з’ясовувати у день замовлення.
DAB KPA. Відцентрований вихровий насос
DAB KPA самовсмоктующий насос відкрито-вихрового типу з зіркообразним робочим колесом;
ідеальне всасування даже у несприятливх умовах експлуатації, включно наявність повітряних бульбашок
або розрив суцільності потоку на стороні всасування.
Використовується у побутових, сільскогосподарчих, цівільниих й промислових системах.
Техничні характеристики
Робочий діапазон: від 8 до 45 л/м при напорі до 53 метрів.
Перекачуваєма рідина: чиста, без твердих включень й абразивів, не в’язка, що не кристалізується й химично нейтральна,
по характеристикам аналогична воді.
Діапазон температур рідини: від 0 °C до +35 °C для побутових потребх (EN 60335-2-41), від -10°C до +80°C для других потреб.
Максимальна температура довкілля: +40°C.
Максимальний робочий тиск: 10 бар (1000 кПа).
Ступінь захисту: IP 44
Ступінь захисту на клемної коробці: IP 55
Клас ізоляції: F
Стандартна напруга: однофазна 220-240 В / 50 Гц трифазна 230-400 В / 50 Гц.
Монтаж: стаціонарний, у горизонтальному положенні.
Конструктивні особливості насосу
Корпус з чавуну з латуним компенсатором зносу.
Суппорт двигуна й робоче колесо цілком виконано з латуні з ціллю подолання ризику блокировки.
Механічне ущільнення – графіт/керамика.
Вал електродвигуна з нержавіючої сталі.
Конструктивні особливості двигуна
Закритого типу, асинхроний, з наружною вентиляцією.
Ротор обертається у кульових підшипниках, не потребующих регулярного змащування, збільшеного розміру,
що забеспечує низький рівень шуму й тривалий термін служби.
Вбудований термозахист й захист від перегрузки по струму у однофазному виконанні.
Для захисту трифазного двигуна рекомендується використовувати дистанційні перегрузочні вимикачі
згідно діючим місцевим нормативам.
Постійно під’єднаний конденсатор у однофазному виконанні.
Конструкція відповідає CEI 2-3 и CEI 61-69 (EN 60335-2-41).
Гідравличні характеристики
МОДЕЛЬ | Q= м³/г |
0 | 0,3 | 0,6 | 0,9 | 1,2 | 1,8 | 2,4 |
Q= л/хв |
0 | 5 | 10 | 15 | 20 | 30 | 40 | |
KPA 40/20 M | H (м) |
53 | 51 | 48 | 43 | 38 | 27 | 16 |
KPA 40/20 T | 53 | 51 | 48 | 43 | 38 | 27 | 16 |
Електричні характеристики
МОДЕЛЬ | ЕЛЕКТРИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | ||||||||
ВХІД
ЖИВЛЕННЯ 50 Гц |
P1 МАКС. кВт |
P2 НОМИНАЛЬНИЙ | In A | I st. A | 1/хв | КОНДЕНСАТОР | |||
кВт | К.С. | мкФ | Vc | ||||||
KPA 40/20 M | 1 × 230 В ~ | 1,1 | 0,75 | 1 | 5,1 | 17,3 | 2800 | 20 | 450 |
KPA 40/20 T | 1 × 220 – 240 В ~ | 1 | 0,75 | 1 | 3,5 – 2,1 | 24,3 – 14,07 | 2860 | – | – |
DAB KPS-KPF-KP. Відцентрований вихровий насос
Вихровий відцентрований насос компактних розміров.
Високонапірний насос DAB KPS, KPF, KP підходить для побутових пристроїв, систем водопостачання, невеликих садових систем,
сливних й водосбірних резервуарів, для легких робіт, у тому числе для водоподачі у водогрейні котли під тиском (протиконденсатні).
Техничні характеристики
Робочий діапазон: від 5 до 50 л/м при напорі до 84 метров.
Перекачуваєма рідина: чиста, без твердих включень й абразивів, не в’язка, не агресивна, що не кристалізується й
химично нейтральна.
Діапазон температур рідини: від 0 °C до +35 °C для побутових потреб. від -10°C до +50°C для других потреб.
Максимальна температура довкілля: +40°C.
Максимальний робочий тиск: 10 бар (6 бар для KPS-KPF 30/16).
Монтаж: стаціонарний, у горизонтальному положенні.
Ступінь захисту двигуна: IP 44.
Ступінь захисту на клемної коробці: IP 55 для KP38/18 й для KPF 45/20; IP44 для KPF/S 30/16
Клас ізоляції: F
Стандартна напруга: однофазне 1 × 230 В / 50 Гц, трифазне: 3 × 230-400 В / 50 Гц.
Спеціальні варианти виконання на замовлення: другі діапазони напруг й частот.
Конструктивні особливості насосу
Латуний корпус насосу й супорт електродвигуна до KP 60/6 й KP 60/12.
Корпус насосу з радіальним всасуванням до KP й KPS; передній вхід до KPF.
Супорт з чавуну з латуним компенсатором зносу до KPS 30/16 й KP 38/18.
KPS 30/16 доступний на замовлення з бронзовим корпусом насосу й супортом.
Робоче колесо з латуни.
Механічне ущільнення – графіт/керамика.
Конструктивні особливості двигуна
Закритого типу, асинхроний, з наружною вентиляцією.
Ротор обертається у кульових підшипниках, не потребующих регулярного змащування, збільшеного розміру,
що забезпечує низький рівень шуму й тривалий термін служби.
Стандартна вбудований термо-амперометричний захист.
У однофазному виконанні передбачений стаціонарно встановлений конденсатор.
Для захисту трифазного двигуна рекомендується використовувати дістанційні перегрузочні вимикачі
згідноно діючим місцевим нормативам.
Конструкція відповідає CEI 2-3 й CEI 61-69 (EN 60335-2-41).
Гідравлічні характеристики
DAB KPS-KPF-KP
МОДЕЛЬ | Q= м³/г |
0 | 0,3 | 0,6 | 0,9 | 1,2 | 1,8 | 2,4 |
Q= л/хв |
0 | 5 | 10 | 15 | 20 | 30 | 40 | |
KPF 30/16 M | H (м) |
32,5 | 31 | 25 | 22 | 17,5 | 10 | |
KPF 30/16 T | 32,5 | 31 | 25 | 22 | 17,5 | 10 | ||
KPS 30/16 M | 32,5 | 31 | 25 | 22 | 17,5 | 10 | ||
KPS 30/16 T | 32,5 | 31 | 25 | 22 | 17,5 | 10 | ||
KP 38/18 M | 54 | 50 | 46 | 41 | 36 | 27,5 | 17,5 | |
KP 38/18 T | 54 | 50 | 46 | 41 | 36 | 27,5 | 17,5 | |
KPF 45/20 M | 84 | 76 | 68 | 62 | 56 | 38 | 24 | |
KPF 45/20 T | 84 | 76 | 68 | 62 | 56 | 38 | 24 |
Електричні характеристики
DAB KPS
МОДЕЛЬ | ЕЛЕКТРИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | ||||||
ВХІД
ЖИВЛЕННЯ 50 Гц |
P1 МАКС. кВт |
P2 НОМИНАЛЬНИЙ | In A | КОНДЕНСАТОР | |||
кВт | К.С. | мкФ | Vc | ||||
KPS 30/16 M | 1 × 230 В ~ | 0,47 | 0,37 | 0,5 | 2 | 8 | 450 |
KPS 30/16 T | 3 × 230 – 400 В ~ | 0,47 | 0,37 | 0,5 | 1,4 – 0,8 | – | – |
KPS 30/16 M-P 1 | 1 × 230 В ~ | 0,47 | 0,37 | 0,5 | 2 | 8 | 450 |
DAB KPF
МОДЕЛЬ | ЕЛЕКТРИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | ||||||
ВХІД
ЖИВЛЕННЯ 50 Гц |
P1 МАКС. кВт |
P2 НОМИНАЛЬНИЙ | In A | КОНДЕНСАТОР | |||
кВт | К.С. | мкФ | Vc | ||||
KPF 30/16 M | 1 × 230 В ~ | 0,53 | 0,37 | 0,5 | 2,37 | 8 | 450 |
KPF 30/16 T | 3 × 230 – 400 В ~ | 0,47 | 0,37 | 0,5 | 1,45 – 0,82 | – | – |
KPF 45/20 M | 1 × 230 В ~ | 1,5 | 1 | 1,34 | 5,9 | 25 | 450 |
KPF 45/20 T | 3 × 230 – 400 В ~ | 1,4 | 1 | 1,34 | – | – | -– |
DAB KP
МОДЕЛЬ | ЕЛЕКТРИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | ||||||
ВХІД
ЖИВЛЕННЯ 50 Гц |
P1 МАКС. кВт |
P2 НОМИНАЛЬНИЙ | In A | КОНДЕНСАТОР | |||
кВт | К.С. | мкФ | Vc | ||||
KP 38/18 M | 1 × 230 В ~ | 0,89 | 0,6 | 0,8 | 4 | 12,5 | 450 |
KP 38/18 T | 3 × 230 – 400 В ~ | 0,86 | 0,6 | 0,8 | 2,9 – 1,7 | – | – |
DAB KP. Відцентрований вихровий насос
Вихровий відцентрований насос компактних розміров.
Високонапірний насос DAB KP, підходить для побутових пристроїв, систем водопостачання, невеликих садових систем,
сливних й водозборних резервуарів, для легких робіт, у тому числі для водоподачі у водогрейні котли під тиском (протиконденсатні).
Техничні характеристики
Робочий діапазон: від 1 до 35 л/м при напорі до 107 метров.
Перекачуваєма рідина: чиста, без твердих включень й абразивів, не в’язка, не агресивна, що не кристалізується
й химично нейтральна, по характеристикам аналогична воді.
Діапазон температур рідини: від 0 °C до +35 °C для побутових потреб (EN 60335-2-41). від -10°C до +80°C для других потреб.
Максимальна температура довкілля: +40°C.
Максимальний робочий тиск: 12 бар (1200 кПа).
Монтаж: стаціонарний, у горизонтальному положенні.
Ступінь захисту двигуна: IP 44
Ступінь захисту на клемної коробці: IP 55
Клас ізоляції: F
Стандартна напруга: однофазна 1 × 230 В / 50 Гц, трифазна: 3 × 230-400 В / 50 Гц.
Спеціальні варіанти виконання на замовлення: другі діапазони напруг й частот.
Конструктивні особливості насосу
Латуний корпус насосу й супорт електродвигуна для KP 60/6 и KP 60/12.
Корпус насосу з боковим входом.
Робоче колесо з латуні.
Механічне ущільнення – графіт/керамика.
Конструктивні особливості двигуна
Закритого типу, асинхроний, з наружною вентиляцією.
Ротор обертається у кульвих підшипниках, що не потребующих регулярного змащування,
збільшеного розміру, що забезпечує низький рівень шуму й тривалий термін служби.
Стандартний вбудований термо-амперометричний захист.
У однофазному виконанні передбачений стаціонарно встановлений конденсатор.
Для захисту трифазного двигуна рекомендується використовувати дістанційні перегрузочні
вимикачі згідно діючим місцевим нормативам.
Конструкція відповідає CEI 2-3 й CEI 61-69 (EN 60335-2-41).
Гідравличні характеристики
МОДЕЛЬ | Q= м³/г |
0 | 0,3 | 0,6 | 0,9 | 1,2 | 1,8 | 2,4 |
Q= л/хв |
0 | 5 | 10 | 15 | 20 | 30 | 40 | |
KP 60/6 M | H (м) |
87 | 57 | 33 | 13 | |||
KP 60/6 T | 87 | 57 | 33 | 13 | ||||
KP 60/12 M | 107 | 91 | 74 | 58 | 43 | 17 | ||
KP 60/12 T | 107 | 91 | 74 | 58 | 43 | 17 |
Електричні характеристики
МОДЕЛЬ | ЕЛЕКТРИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | ||||||
ВХІД
ЖИВЛЕННЯ 50 Гц |
P1 МАКС. кВт |
P2 НОМИНАЛЬНИЙ | In A | КОНДЕНСАТОР | |||
кВт | К.С. | мкФ | Vc | ||||
KP 60/6 M | 1 × 230 В ~ | 0,54 | 0,37 | 0,5 | 2,4 | 10 | 450 |
KP 60/6 T | 3 × 230 – 400 В ~ | 0,52 | 0,37 | 0,5 | 1,8 – 1 | – | – |
KP 60/12 M | 1 × 230 В ~ | 1,15 | 0,75 | 1 | 5,2 | 20 | 450 |
KP 60/12 T | 3 × 230 – 400 В ~ | 1,12 | 0,75 | 1 | 3,8 – 2,2 | – | – |